کدخبر : 12418 تاریخ انتشار :
A

تصمیم باورنکردنی امیر قلعه نویی؛ چگونه این 3 ستاره دعوت نشدند؟

تصمیم باورنکردنی امیر قلعه نویی؛ چگونه این 3 ستاره دعوت نشدند؟

رامین رضاییان و سیدحسین حسینی در لیست تیم ملی فوتبال قرار نگرفتند.

به گزارش ورزش 360، لیست جدید تیم ملی اعلام شد و دو ستاره لیگ ایران به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت نشدند تا از بزرگترین غایبان تیم ملی برای دیدار با هنگ‌کنگ و ازبکستان باشند.

حسین حسینی و روزبه چشمی دو بازیکن تاثیرگذار استقلال در لیست تیم ملی حضور ندارند تا در شب از دست دادن قهرمانی این اتفاق کام آنها را تلخ‌تر کند و با توجه به حذف شدن استقلال از جام حذفی فصل فوتبالی برای آنها به طور کامل به پایان برسد.

حسینی با کلین‌شیتی که امروز مقابل پیکان انجام داد مشترکا به همراه حسین پورحمیدی در صدر بهترین دروازه‌بان‌های لیگ قرار گرفت اما با این شرایط هم در لیست تیم ملی حضور پیدا نکرد تا پیام نیازمند، علیرضا بیرانوند و حسین پورحمیدی گلرهای ایران در اردوی پیش رو باشند.

همچنین تا روزبه چشمی هافبک باتجربه استقلال که سابقه سال‌ها حضور در تیم ملی ایران را در کارنامه دارد و تورنمنت‌های بزرگی هم به همراه تیم ملی حضور پیدا کرده در دو بازی آینده ایران حضور نداشته باشد.

رامین رضاییان یکی از بزرگترین غایبین لیست امیر قلعه نویی برای دیدار با هنگ‌کنگ و ازبکستان بوده است، رضاییان در بازی با شمس آذر قزوین نمایش چشم‌نوازی داشت، سه گل و یک پاس گل عملکرد خیره‌کننده او در بازی روز گذشته بود.

رضاییان که روی فرم ایده‌آلی قرار داشت با نفوذ‌های ویرانگر تیم فوتبال شمس‌آذر را به چالش کشیده بود و هر زمان که صاحب توپ می‌شد یک خطر جدی روی دروازه شمس آذر شکل می‌گرفت، او در این مسابقه 3 گل به ثمر رساند و یک پاس گل فوق‌العاده برای اعرابی ارسال کرد.

نمایش رامین رضاییان در بازی هفته سی‌ام لیگ برتر به قدری چشم‌نواز بود که عدم حضور او در لیست تیم ملی بیشتر از همیشه به چشم آمد، رضاییان در شبی که بهترین بازیکن هفته فوتبال ایران بود از لیست تیم ملی کنار گذاشته شد.

نکته جالب توجه حضور آریا یوسفی بازیکن جوان سپاهان در اردوی تیم ملی است، امیر قلعه نویی در لیست نهایی خود تصمیم گرفت تا بازیکن جوان تیم سپاهان را برای پست دفاع راست تیم ملی به اردو فرابخواند اما ستاره این تیم در پست دفاع راست را در لیست نهایی خود قرار ندهد.

باید دید غیبت رضاییان در تیم ملی ادامه‌دار خواهد بود یا امیر قلعه نویی تصمیم  گرفته است که در این اردو بیشتر از بازیکنان جوان استفاده کند و بازیکنان باتجربه‌ای که در کوران مسابقات لیگ بودند را فرصت ریکاوری و استراحت بیشتر بدهد.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار