کدخبر : 12342 تاریخ انتشار :
A

رقیب اصلی امیرحسین زارع وارد فوتبال آمریکایی شد!

رقیب اصلی امیرحسین زارع وارد فوتبال آمریکایی شد!

دارنده مدال طلای المپیک کشتی آزاد آمریکا بنا دارد توانایی خود را در رشته دیگر ورزشی به چالش بکشد.

به گزارش ورزش 360، گیبل استیوسون در فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو در حالی که تا ثانیه‌های پایانی برابر گنو پتریاشویلی آزادکار نامدار گرجستانی عقب بود، توانست حریفش را در عین ناباوری شکست دهد و قهرمان المپیک شود.

استیوسون که در پی ورود به کشتی کج، از کشتی آزاد فاصله گرفته بود چند وقت پیش قرارداد خود را فسخ کرد و تصمیم گرفت دوباره به کشتی آزاد برگردد و با وجود قوانین سفت و سخت انتخابی آمریکا و ملی پوش شدن میسون پاریس امکان دادن فرصت به این کشتی گیر وجود نداشت و او رسما المپیک ۲۰۲۴ را از دست داد.

تیم بوفالو بیلز روز گذشته از امضای قرارداد با قهرمان المپیک ۲۰۲۰ و قهرمان دو دوره NCAA در حساب رسمی خود در X خبر داد. قرارداد استیوسن در لیگ فوتبال آمریکایی ۳ سال خواهد بود.

گیبل استیوسون که توانسته بود در رقابت‌های انتخابی کشتی آزاد آمریکا در سال ۲۰۲۳ مجوز حضور در رقابت‌های جهانی را بدست آورد با نظر فدراسیون کشتی آمریکا از ترکیب تیم کنار گذاشته شد تا میسون پاریس در رقابت جهانی ۲۰۲۳ بلگراد حضور یافت و در نهایت صاحب مدال برنز شد. پاریس در بازی‌های المپیک پاریس نیز نماینده وزن ۱۲۵ کیلوگرم آمریکا است.

 

 

منبع ایرنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار