کدخبر : 12326 تاریخ انتشار :
A

بدترین خبر از اردوی پرسپولیس؛ مصدومیت شوکه کننده ستاره

بدترین خبر از اردوی پرسپولیس؛ مصدومیت شوکه کننده ستاره

پرسپولیس ممکن است برابر مس رفسنجان در جدال قهرمانی مجبور به تغییر بزرگ در ترکیب خود شود.

به گزارش ورزش 360، پرسپولیس دو هفته مانده به پایان فصل توانست به صدر جدول دست یابد تا رویای جواد نکونام و استقلال را با ابهام بزرگی برای قهرمانی مواجه کند. 

سرخ‌ها اکنون در هفته پایانی در استادیوم آزادی برابر مس رفسنجان قرار خواهند گرفت و فارغ از هر نتیجه‌ای در دیدار پیکان و استقلال، در صورت برتری قادر خواهند بود جشن قهرمانی خود را در کنار هواداران‌شان برپا کنند. 

اکنون در فاصله ساعاتی تا این بازی اما خبر نگران‌کننده‌ای در اردوی سرخ‌ها شکل گرفته است؛ گئورگی گولسیانی مدافع ملی پوش گرجستانی پرسپولیس بار دیگر دچار آسیب دیدگی شده و تلاش او برای همراهی این تیم بی نتیجه ماند تا در بازی امروز غایب باشد. 

گولسیانی چندی پیش نیز در آستانه دیدار پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان دچار آسیب دیدگی شده بود و از ترکیب تیمش خارج شد. دیداری که سرخ‌ها در نیمه اول با دریافت سه گل، شرایط نگران کننده‌ای را دنبال کردند و در آستانه پایان این فصل و از دست رفتن قهرمانی قرار داشتند. 

این مدافع گرجستانی اکنون نیز با مصدومیت از ناحیه کشاله مواجه شده و به این ترتیب قادر به همراهی تیمش نخواهد بود تا اوسمار از بین علی نعمتی و فرشاد فرجی یکی را برای حضور در قلب دفاعی در کنار محمدحسین کنعانی زادگان انتخاب کند. 

با این حال گفته می‌شود شانس علی نعمتی برای حضور در این بازی بیشتر خواهد بود. مدافع مشهدی پرسپولیس در این فصل و بعد از جدایی یحیی گل محمدی و با حضور عبدالکریم حسن فرصت زیادی برای حضور در ترکیب به دست نیاورده است. با این حال او در قلب دفاعی در فرصت‌هایی که داشته توانسته عملکرد قابل قبولی به جا بگذارد که اوج آن را شاید بتوان به دیدار دربی برگشت و جایی که اوسمار نتوانسته بود از کنعانی زادگان و گولسیانی سود ببرد، عنوان کرد. 

باید دید با تغییر شکل گرفته این تیم در جدال با مس رفسنجان چه شرایطی را دنبال خواهد کرد.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار