کدخبر : 12303 تاریخ انتشار :
A

استقلال به دنبال انتقام تاریخی از پرسپولیس

استقلال به دنبال انتقام تاریخی از پرسپولیس

تیم استقلال خیلی بدموقع صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد و حالا قرار است در هفته پایانی لیگ آخرین شانس خود را برای بازپس گیری آن و البته کسب عنوان قهرمان امتحان کند.

به گزارش ورزش 360، جالب است بدانید که 2 قهرمانی ابتدایی استقلال در لیگ به روز آخر کشیده منتها 2 قهرمانی اخیر آنها قبل از هفته پایانی تثبیت شده بود.

همانطور که می‌دانید استقلال تنها در صورتی قهرمان می‌شود که بازی آخرش مقابل پیکان را ببرد و همزمان پرسپولیس مقابل مس رفسنجان مساوی کند یا ببازد. در این صورت نکونام و شاگردانش با 67 امتیاز جشن قهرمانی بر پا خواهند کرد. اتفاقی که هر چند نمی‌تواند رکورد امتیاز قهرمانی تیم فرهاد مجیدی را بزند اما قطعا شیرینی‌اش برای آبی‌ها بیشتر از آن قهرمانی نباشد کمتر نیست.

جالب اینجاست که تا پیش از این علاوه بر استقلال، دیگر تیم‌هایی که قهرمان لیگ شده‌اند یعنی پرسپولیس، استقلال خوزستان، فولاد، سپاهان، سایپا و پاس نیز قهرمانی در روز آخر را تجربه کرده‌اند. شاید تجربه متفاوت استقلال با دیگر قهرمانان آنجایی باشد که دوره اول لیگ برتر دقیقا با شرایطی برعکس فصل جاری قهرمانی را به پرسپولیس دادند. آن دوره استقلال برای قهرمان شدن به یک تساوی از ملوان نیاز داشت ولی باخت و در سمت مقابل پرسپولیس برای قهرمان شدن نیازمند باخت استقلال و برد خودش مقابل فجر سپاسی بود که دقیقا همین اتفاق هم افتاد. حالا باید دید شرایط روز آخر لیگ بیست و سوم طوری پیش خواهد رفت که استقلال انتقام آن دوره را هم بگیرد یا خیر.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار