کدخبر : 12285 تاریخ انتشار :
A

عکس | وعده بزرگ سرمربی تیم ملی برای قهرمانی استقلال!

عکس | وعده بزرگ سرمربی تیم ملی برای قهرمانی استقلال!

سرمربی کنونی تیم ملی ۱۲ سال قبل در چنین روزهایی به عنوان سکان‌دار استقلال برگزیده شد و دوباره به این تیم برگشت.

به گزارش ورزش 360 امیر قلعه نویی اوایل خرداد سال ۱۳۹۱ دوباره به استقلال برگشت و سرمربی این تیم شد. این اتفاق در آن سال به شکلی عجیب به وقوع پیوست چون علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل وقت استقلال در آن مقطع با وزیر ورزش راهی ترکیه شده بود اما هیئت مدیره باشگاه استقلال تشکیل جلسه داد و سرمربی جدید انتخاب کرد!

در همان زمان مشخص شد احمد رسولی‌نژاد، رئیس وقت هیئت مدیره باشگاه استقلال همراه با مقداد نجف‌نژاد یکی از اعضای این هیئت به منزل امیر قلعه‌نویی رفتند و با او توافق کردند چون رسولی‌نژاد پس از این جلسه به سایر مدیران باشگاه استقلال اعلام کرد امیر قلعه‌نویی به او قول داده که استقلال را نه‌تنها در لیگ برتر بلکه در لیگ قهرمانان آسیا نیز به مقام قهرمانی می‌رساند.

دقیقا پس از انتخاب امیر به عنوان سرمربی جدید استقلال بود که جواد زرینچه یکی از اعضای آن زمان هیئت مدیره باشگاه استقلال از سمت خود کناره‌گیری کرد. البته قلعه‌نویی توانست استقلال را قهرمان لیگ دوازدهم بکند ولی پروژه فتح آسیا به موفقیت نرسید و استقلال در لیگ قهرمانان فصل ۲۰۱۳ تا مرحله نیمه نهایی بالا رفت.

336560

 

منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار