کدخبر : 12236 تاریخ انتشار :
A

فساد در تلویزیون؛ عادل فردوسی‌پور گفت میثاقی فاسد است؟

فساد در تلویزیون؛ عادل فردوسی‌پور گفت میثاقی فاسد است؟

عادل فردوسی‌پور در ادعایی جنجالی عنوان کرد که فساد گسترده‌ای در برنامه‌های ورزشی تلویزیون رخنه کرده است.

به گزارش ورزش 360، بدون شک افشای فساد در فوتبال ایران جنجالی‌ترین اتفاق فصل بود. در همین رابطه عادل فردوسی‌پور در یک اتفاق کم‌سابقه مدعی شد فساد گسترده در فوتبال ایران به تلویزیون نیز رسیده است.

هفته گذشته محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر، اعلام کرد که هر کسی سند یا مدرکی از دخالت عوامل این برنامه در فساد دارد حتما به این برنامه بفرستد تا خود میثاقی آن را روی وال برنامه‌اش پخش کند. بعدتر هم مهدی توتونچی و محمد میر مجریان برنامه شب‌های فوتبالی واکنش مشابهی نشان دادند.

اما آخرین مورد واکنش عادل فردوسی‌پور است. مجری برنامه تعطیل‌شده ۹۰ هم اکنون در پلتفرم خودش مشغول اجرا است. او همزمان با برگزاری لیگ برتر درباره ماجرای مس رفسنجان هم صحبت کرد. صحبت‌هایی که به سرعت در فضای مجازی وایرال شد و مورد توجه قرار گرفت.

فردوسی‌پور در جملات کوتاهی که لحنی تهدیدآمیز هم داشت مدعی شد فساد گسترده در برنامه تلویزیونی رخنه کرده و به زودی در برنامه‌ای ویژه به آن‌ها خواهد پرداخت.

البته که فردوسی‌پور صراحتا نامی از کسی نبرده است اما احتمالا منظور عادل از رخنه فساد در تلویزیون، همان برنامه‌های ورزشی است. حالا باید دید واکنش کسانی که فردوسی‌پور در این ویدیو به آن‌ها اشاره داشته چیست و چه جوابی به مجری برنامه ۹۰ خواهند داد.

عادل فردوسی‌پور که خودش اهل رفسنجان است وعده داده که به صورت جدی وارد پرونده فساد در ماجرای مس رفسنجان شود!

 

منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار