کدخبر : 12230 تاریخ انتشار :
A

ستاره نساجی زننده پانصدمین گل لیگ برتر فوتبال

ستاره نساجی زننده پانصدمین گل لیگ برتر فوتبال

با گل مهرداد عبدی کاپیتان نساجی مازندران تعداد گل‌های لیگ بیست و سوم را به عدد پانصد رسید.

به گزارش ورزش ۳۶۰، رقابت‌های هفته بیست و نُهم لیگ برتر بیشترین تعداد گل در جریان بازی‌ها را در فصل 03-1402 داشت که در این بین یک رکورد جالب هم به ثبت رسید و مهرداد عبدی، هافبک با تجربه نساجی مازندران توانست پانصدمین گل این فصل را به نام خود ثبت کند.

مهرداد عبدی که طی دو دیدار اخیرشان مقابل استقلال خوزستان و استقلال تهران نمایش موثری در میانه زمین داشته و حضورش در خط میانی موجب نتیجه‌گیری این تیم شده، در دیدار برابر هوادار تهران هم بازی خوب خود را ادامه داد و تاثیر زیادی در کسب پیروزی تیمش داشت.

کاپیتان نساجی مازندران در دقایق پایانی نیمه اول کاری کرد تا داریوش شجاعیان روی او مرتکب خطا شود و کارت قرمز بگیرد و با همین اتفاق سرخ پوشان قائم‌شهری به برد پُر گل برسند و خودش هم گلزنی کند.

مهرداد عبدی در نیمه دوم دیدار مقابل هوادار تهران پنالتی‌ای که محمد عباس‌زاده گرفته بود را به بهترین شکل تبدیل به گل کرد و سومین گل فصل خود را زد و از سوی دیگر پانصدمین گل در لیگ 23 به نام او ثبت شد.

47

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار