کدخبر : 12228 تاریخ انتشار :
A

چادرملو در دوقدمی صعود به لیگ برتر

چادرملو در دوقدمی صعود به لیگ برتر

چادرملو اردکان این شانس را دارد تا با پیروزی در دو بازی آینده خود به لیگ برتر صعود کند.

به گزارش ورزش ۳۶۰، تیم فوتبال چادرملو اردکان پس از نتایج درخشان اخیرش که موجب شده بود یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر به دست بیاید، امروز هم با تدابیر تاکتیکی سعید اخباری و نمایش تحسین برانگیز در استادیوم مملوء از جمعیت شهید نصیری یزد مهم‌ترین پیروزی فصل را به دست آورد و توانست فجر شهید سپاسی شیراز را مقتدرانه شکست بدهد.

سعید اخباری که در دومین سال فعالیت چادرملو در لیگ یک توانسته این تیم را تبدیل به مدعی کند و عملکرد درخشانی بر جای بگذارد، حالا کاری کرده تا مردم استان یزد استقبال وحشتناک از دیدار خانگی این تیم داشته باشند و تمام ظرفیت ورزشگاه را در دو بازی خانگی پیاپی کامل کنند و در دل مردم یزد جای بگیرد.

شاگردان اخباری پس از کسب سه پیروزی پیاپی در لیگ یک، امروز کار سختی مقابل تیم فجر شهید سپاسی داشتند و از دست دادن امتیاز می‌توانست آنها را از صعود به لیگ برتر دور کند، اما موفق شدند سه گل به تیم تحت هدایت مهدی رجب‌زاده بزنند و جایگاه دوم جدول را از شیرازی‌ها بگیرند.

تیم فوتبال چادرملو اردکان در صورت کسب پیروزی دو پیروزی در دو بازی باقی مانده مقابل شاهین بندرعامری و دریا بابل، بدون توجه به نتایج بازی فجر سپاسی می‌تواند به لیگ برتر صعود کند و اتفاق تاریخی رقم بزند.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار