کدخبر : 12212 تاریخ انتشار :
A

نساجی با ساکت الهامی چطور از سقوط گریخت؟

نساجی با ساکت الهامی چطور از سقوط گریخت؟

نساجی مازندران علی رغم نتایج بد در ابتدای لیگ با هدایت الهامی توانست خود را از سقوط نجات دهد.

به گزارش ورزش ۳۶۰، تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال مقابل هوادار نمایش زیبایی داشت. شاگردان الهامی توانستند با نتیجه پرگل ۵ بر صفر پیروز از میدان خارج شوند و در رده یازدهم جدول قرار بگیرند.

ببرهای مازندران پیش از روی کار آمدن الهامی، فصل پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته و به نیمه پایین جدول سقوط کرده بودند.

در فصل گذشته حمید مطهری و کارلوس هرناندز، سرمربی اسپانیایی هدایت نساجی را برعهده داشتند. در ادامه این تیم به مهدی رحمتی سپرده شد اما رحمتی هم نتوانست موفق عمل کند. در طول دوران هدایت رحمتی مازندرانی‌ها از ۱۳ مسابقه رسمی هشت شکست، ۲ برد و سه تساوی را ثبت کردند و در نهایت تیم تحت هدایت کاپیتان اسبق استقلال، به قعر جدول نزدیک شد و شخص رحمتی نیز اواخر آبان ۱۴۰۲ استعفا کرد.

باشگاه نساجی برای نجات این تیم از قعر جدول تصمیم گرفت تا با گزینه‌های خارجی رایزنی کند و در نهایت آذر ۱۴۰۲ لوکاس آلکاراز هدایت این تیم را برعهده گرفت. با آمدن این سرمربی اسپانیایی تصور می‌شد که شرایط نساجی بهتر شود و ببرهای مازندران طلسم شکست‌ها را بشکنند.

اما سرمربی که در لالیگا تیم‌های زیادی را از سقوط نجات داده بود، از نجات نساجی از قعر جدول ناکام ماند و درنهایت با تصمیم مدیران این باشگاه اسفند ۱۴۰۲ برکنار شد.

ببرهای مازندران که خطر سقوط به لیگ آزادگان را بیخ گوش‌شان حس می‌کردند، کورسوی امید خود را به ساکت الهامی بستند.

الهامی اما با ایجاد ثبات نساجی را از قعر جدول نجات داد. مازندرانی‌ها تحت هدایت او در ۱۲ بازی با پنج برد، سه تساوی و چهار باخت، به رده یازدهم رسیدند. مردان «شهر خسته» از حضور الهامی روی نیمکت‌شان خاطره خوبی هم داشتند. نساجی پیش‌تر با هدایت الهامی در اردیبهشت ۱۴۰۱ با غلبه بر آلومینیوم اراک، موفق به فتح جام حذفی شده بود.

با نتایج به‌دست آمده تا پیش از هفته سی‌اُم لیگ برتر، نساجی مازندران ۱۴ شکست، هشت تساوی و هفت برد را در کارنامه خود ثبت کرده است و در دیدار پایانی فصل باید به مصاف فولاد برود.

 

 

منبع ایرنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار