کدخبر : 12180 تاریخ انتشار :
A

آیا گل‌های پرسپولیس به شمس‌آذر واقعا مشکوک بودند؟

آیا گل‌های پرسپولیس به شمس‌آذر واقعا مشکوک بودند؟

هفته‌های پایانی لیگ برتر به اوج هیجانش رسیده و طبیعی است در چنین فضایی حواشی هم به اوج برسد.

ورزش 360 - بازی‌های هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر با تمدید شرایط فوق حساس در صدر جدول پایان یافت.

به گزارش ورزش 360، استقلال تهران در ورزشگاه آزادی یک پیروزی اقتصادی مقابل گل‌گهر را تجربه کرد و پرسپولیس هم در قزوین با سه گل از سد شمس‌آذر گذشت. 

اوج هیجان این رقابت‌ها جایی بود که استقلال با یک گل از گل‌گهر پیش بود و شمس‌آذر هم گل تساوی را به پرسپولیس زده بود و استقلالی‌ها آماده بودند تا صدرنشینی‌شان را جشن بگیرند. اما در پایان اتفاق دیگری افتاد و استقلال همچنان در جای دوم جدول قرار گرفت. 

با توجه به اهمیت این دیدارها مسئله‌ی فوتبال پاک هم در روزهای پایانی اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند. چنانکه کمیته‌های انضباطی و اخلاق فوتبال ایران هم اعلام کردند که بازی‌های هفته‌های پایانی را به دقت زیرنظر می‌گیرند. 

با این حال اتفاقات هفته‌های پایانی همچنان پرحاشیه در فضای مجازی دنبال می‌شود. مهم‌ترین اتفاق این ماجرا عملکرد دروازه‌با شمس‌آذر در بازی با پرسپولیس است. استقلالی‌های زیادی بعد از پایان بازی گل‌های پرسپولیس به شمس‌اذر را مشکوک خواندند. 

برای نمونه محمد نوری، پیشکسوت استقلال در گفت‌وگویی با ایرنا به این ماجرا اشاره کرده که بازتاب وسیعی هم در رسانه‌ها هم داشت. نوری در رابطه می‌گوید: دوست ندارم این حرف را بزنم اما مجبورم صحبت‌هایی را مطرح کنم که شاید به مذاق بعضی‌ها خوش نیاید، یک بار دیگر فیلم بازی پرسپولیس و شمس‌آذر را تماشا کنید؛ گل اول و سوم این تیم کاملا مشکوک بود.امیدوارم آنهایی که قرار است ۲ هفته پایانی لیگ برتر را به صورت ویژه نظارت کنند اتفاقات بازی پرسپولیس و شمس‌آذر را مورد بازبینی قرار دهند تا خیلی از اتفاقات و حقایق مشخص شود. 

واقعیت این است که اگر در یک بازی مهم و تاثیرگذار در قهرمانی اتفاقاتی مانند گل‌های بازی پرسپولیس و شمس‌آذر رخ بدهد حداقل کار بررسی آن‌ها است. یک بررسی موشکافانه و صدور بیانیه از سوی مقام‌های مسئول می‌تواند به ابهامات و ایعات پاسخ داد و چالش‌ها را کاهش دهد. 

بدون قضاوت درباره‌ی اینکه واقعا اتفاقی رخ داده یا خیر در هر لیگی یک گل به خودی و یک اشتباه فاحش منجر به گل ارزش بازبینی را دارد. اینگونه می‌توان از قهرمانی پاک و فوتبال پاک دفاع کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار