کدخبر : 12176 تاریخ انتشار :
A

مهدی هاشمی نسب؛ مردی که «استقلال» آخرین اولویتش بود

مهدی هاشمی نسب؛ مردی که «استقلال» آخرین اولویتش بود

این عکس، شاید کامل‌ترین تعریف از موقعیت یک نفر باشد؛ قابی از مهدی هاشمی‌نسب که بعد از دو بازی محرومیت روی نیمکت استقلال برگشته....

این عکس، شاید کامل‌ترین تعریف از موقعیت یک نفر باشد؛ قابی از مهدی هاشمی‌نسب که بعد از دو بازی محرومیت روی نیمکت استقلال برگشته و دیدار این تیم با گل‌گهر را از آنجا تماشا می‌کند.

تصویر مال خبرگزاری «ایرنا» است و احتمالا زمانی را نشان می‌دهد که خبر به ثمر رسیدن گل سوم پرسپولیس برابر شمس‌آذر در قزوین به تهران رسیده است. استقلالی‌ها در حالی بازی با گل‌گهر را با یک گل اختلاف بردند که امیدوار بودند حریف سنتی در زمین تیم سختکوش قزوینی متوقف شود. زمانی که آن بازی اوایل نیمه دوم یک بر یک مساوی شد، امیدها در تهران افزایش یافت. با این حال پرسپولیس خیلی زود گل دوم را زد و حوالی دقیقه نود هم گل سوم به ثمر رسید که به نوعی کار را تمام کرد.

این واکنش هاشمی‌نسب به همان گل است، عکس‌العملی که شاید تمام جهانبینی موجود بر استقلال این فصل را نشان می‌دهد؛ نگاه به بیرون!

آبی‌ها اگرچه بخش زیادی از این فصل را در صدر جدول پشت سر گذاشتند، اما همواره نگاه‌شان به بیرون بود؛ این که پرسپولیس چطور بازی کرده، داوری‌هایش چطور بوده، چطور بازیکن گرفته، چطور فوتبال بازی می‌کند و سایر قضایا. این توجه کاذب و عجیب، حتی در مصاحبه و اظهارنظرهای استقلالی‌ها هم به شدت جلب نظر می‌کرد. آش آنقدر شور بود که همین آقای هاشمی‌نسب بعد از توقف استقلال در خانه نساجی مدعی شد بازی تیمش را ندیده، چون مشغول تماشای مسابقه پرسپولیس بوده است!

همین روحیه هم باعث شد آبی‌ها با توجه به سه گل عقب افتادن پرسپولیس برابر استقلال خوزستان، کار را شل بگیرند و 2 امتیاز کلیدی از دست بدهند. عاقبت چنین طرز تفکری هم شاید بهتر از این نباشد؛ صورتی پنهان شده پشت دو دست. چه بسا اگر تا این حد درگیر حریف نبودید و روی کار خودتان متمرکز می‌ماندید، حال امروزتان فرق می‌کرد… اگرچه استقلال برای هفته آخر، همچنان شانس جدی قهرمانی دارد و این بار پرسپولیس باید سرش گرم به کار خودش باشد تا ضرر نکند.

 

 

منبع ورزش‌مدیا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار