کدخبر : 12127 تاریخ انتشار :
A

نام ۴ باشگاه دیگر فاسد فوتبال ایران چیست؟

نام ۴ باشگاه دیگر فاسد فوتبال ایران چیست؟

میثاقی روی آنتن زنده مدعی شد که پای 4 باشگاه دیگر در پرونده فساد فوتبال گیر است.

به گزارش ورزش 360، متهمان پرونده چهار باشگاه دیگر از سوی کدام مرجع احضار خواهمد شد؟ آیا دادستانی استان‌های دیگر هم چنین عزمی برای برخورد با فساد در فوتبال دارند؟ 

از پرونده «فساد در فدراسیون فوتبال» چه خبر؟ این سوالی است که مجری برنامه فوتبال برتر روی آنتن زنده پرسید و خودش هم چند جمله بعد جواب داد!

محمدحسین میثاقی گفت: باید جزئیات این پرونده را بگویند؛ فوتبال ما از کالچو (سری A) و مس رفسنجان از یوونتوس که بزرگتر نیست!

او ادامه داد: رئیس یا عضوی از کمیته داوران پول گرفته و داده به داور تا بازی را دربیاورد؛ اسم آن داور و بازی که درآمده چیست؟!

میثاقی گفت: می‌دانم که پرونده بعدی مربوط به باشگاه هم‌استانی، چهار باشگاه دیگر و یک باشگاه جنوبی به آنها اضافه خواهند شد تا بررسی شود!

این مجری نگفت این اطلاعات را از کجا گرفته و چه منبع رسمی حاضر به تایید آن است! در ضمن مرجع رسیدگی به تخلفات تیم هم استانی مس رفسنجان، یعنی تیم گل‌گهر سیرجان همان دادستان کرمان خواهد بود اما متهمان پرونده چهار باشگاه دیگر از سوی کدام مرجع احضار خواهمد شد؟ آیا دادستانی استان‌های دیگر هم چنین عزمی برای برخورد با فساد در فوتبال دارند؟ 

باید منتظر ماند و دید حرف‌های میثاقی، از جنس همین شایعات فضای مجازی است یا واقعا مقام مسوولی چنین اخباری را در اختیار شبکه سه قرار داده و واقعا قرار است فوتبال ایران شخم اساسی بخورد.

 

منبع تابناک
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار