کدخبر : 12119 تاریخ انتشار :
A

علیرضا فغانی در گودبای پارتی سردار آزمون

علیرضا فغانی در گودبای پارتی سردار آزمون

به احتمال بسیار زیاد دیدار برابر میلان آخرین بازی سردار آزمون برای آاس رم خواهد بود.

به گزارش ورزش 360، علیرضا فغانی پس از قضاوت بازی نیوکاسل-تاتنهام قرار است دیدار دوستانه رم-میلان را در خاک استرالیا سوت بزند، با پایان یافتن فصل فوتبال اروپا، برخی از تیم‌ها، در ادامه بهره‌مندی از منافع اقتصادی و همچنین انجام ریکاوری در پایان فصل، تورهای خود را شروع کرده‌اند که در این میان تیم آاس رم با حضور سردار آزمون لژیونر ملی پوش فوتبال ایران به کشور استرالیا سفر می‌کند که تیم دروسی قرار است دیداری دوستانه با میلان در آپتوس استادیوم برگزار کند.

این دیدار که روز جمعه ساعت 19:30 به وقت تهران برگزار می‌شود، قضاوتش بر عهده علیرضا فغانی داور باتجربه فوتبال کشورمان است که بعد از قضاوت نیوکاسل-تاتنهام، این دومین قضاوت مهم او در پایان فصل 2023/24 محسوب می‌شود.

فغانی که اکنون به 46 سالگی رسیده، مدتی است که در سیدنی اقامت دارد و احتمال دارد که در ادامه تور پیش فصل تیم‌های اروپایی، بازی‌های مهم‌تر و حساس‌تری را قضاوت کند. 

دوران حضور قرضی سردار آزمون در رم رو به پایان است و انتظار می‌رود این مهاجم ایرانی به باشگاه قبلی خود بازگردد. رم با وجود حضور خوب و موثر آزمون در تیم، گزینه خرید دائمی این بازیکن از بایرلورکوزن را فعال نخواهد کرد.

با زدن تنها ۳ گل برای جالوروسی در طول فصل، باشگاه، این بازیکن را خرید مهمی برای درازمدت نمی‌داند.

آزمون در فصل جاری ۲۹ بازی انجام داد، ۳ گل زد و ۴ پاس گل داد. سایت ترنسفرمارکت ارزش این بازیکن را ۱۰ میلیون یورو تخمین زده است. پیش از این اعلام شده بود روملو لوکاکو مهاجم گلزن بلژیکی نیز از این تیم جدا می‌شود.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار