کدخبر : 12085 تاریخ انتشار :
A

مس‌رفسنجان ۲-۳ استقلال خوزستان؛ میخواهم در لیگ بمانم!

مس‌رفسنجان ۲-۳ استقلال خوزستان؛ میخواهم در لیگ بمانم!

استقلال خوزستان بعد از بازی عجیب هفته قبل، در این دیدار مس رفسنجان را شکست داد تا شانس خود را برای ماندن در لیگ برتر حفظ کند.

به گزارش ورزش 360، تیم فوتبال استقلال خوزستان با برد مهمی که مقابل مس‌رفسنجان کسب کرد، شانس بالایی برای بقا در لیگ برتر پیدا کرد و هفته پایانی را با انگیزه‌های زیادی مقابل هوادار تهران به میدان خواهند رفت.

تیم مس‌رفسنجان خیلی زود در این مسابقه به گل رسید و رضا دهقانی روی اشتباه مدافعان استقلال خوزستان صاحب توپ شد و توانست با ضربه بغل پای چپ دروازه آبی‌های خوزستان را باز کند تا آنها شرایط سختی را تجربه کنند.

در ادامه مسابقه اما توفان 10 دقیقه‌ای استقلال خوزستان و درخشش جواد آقایی‌پور بازی را دو بر یک به سود استقلال خوزستان تغییر داد و آبی‌های خوزستان دوباره به بقا در لیگ برتر امیدوار شدند.

عثمان اندونگ در ادامه مسابقه گل سوم را برای استقلال خوزستان به ثمر رساند تا این تیم باز هم برد پرگلی را در نیمه نخست کسب کند و با خیالی آسوده به رختکن برود.

دقایق ابتدایی نیمه نخست با اشتباهات مهلک مدافعان مس‌رفسنجان همراه بود، اما استقلالی‌ها در استفاده از فرصت‌های ایجاد شده ناموفق بودند و در نهایت فرشید باقری با شوت زمینی و محکم فاصله را به حداقل رساند تا بازی با استرس خاصی دنبال شود.

در ادامه مسابقه دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند، اما در استفاده از آن موفق نبودند و در نهایت این مسابقه حساس با پیروزی سه بر دو استقلال خوزستان به پایان رسید.

آبی‌های خوزستان در هفته پایانی لیگ برتر باید به مصاف هوادار تهران بروند و در صورت کسب پیروزی در این مسابقه باید به دنبال این باشند که استقلال تهران مقابل پیکان شکست نخورد و بقای آنها در لیگ برتر قطعی خواهد شد، فولاد خوزستان دیگر تیم کاندید سقوط خواهد بود.

استقلال خوزستان با 25 امتیاز، فولاد خوزستان با 26 امتیاز و پیکان تهران با 27 امتیاز تیم‌هایی هستند که در هفته پایانی برای بقا تلاش خواهند کرد.

گزارش لحظه به لحظه این مسابقه را از "ورزش سه" دنبال کنید.

ورزشگاه و محل برگزاری: لیگ برتر ایران ‎1402-1403 | هفته: 29 | استادیوم شهدای مس

تیم داوری: بیژن حیدری – فرهاد فرهادپور – محسن سلطانی – سیدحسین حسینی - ناظر: سعید بطحایی

ترکیب مس‌رفسنجان:

داوود نوشی‌صوفیان - محمد نژادمهدی (46- رامتین سلیمان‌زاده) - محمد نصیری (61- محمدرضا مهدی‌زاده) - میثم تیموری - حسن جعفری - جلال‌الدین علی‌‌محمدی - فرشید باقری - محمدمهدی محبی - سعید واسعی - رضا دهقانى (46- منتظر محمد) - سجاد شهباززاده

سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب استقلال خوزستان:

فرزین گروسیان، علی هلیچی، حسن شوشتری (81- متین کریم‌زاده)، بهروز بارانی، عثمان اندونگ، حسین ساکی، محمد آبشک، امیرمحمد محکم‌کار (69- محمود مطلق‌زاده)، محمدجواد آقایی‌پور، علیرضا کاظمی، آنسو رستم

سرمربی: سیروس پورموسوی

 شرح گل:

دقیقه 14 - رضا دهقانی (مس رفسنجان 1 - 0 استقلال خوزستان): اشتباه مهلک مدافعان استقلال خوزستان با ضربه بغل پای تماشایی رضا دهقانی همراه شد و دروازه فرزین گروسیان باز شد.

دقیقه 18 - جواد آقایی‌پور (مس‌رفسنجان 1 - 1 استقلال خوزستان): ارسال خوب حسین ساکی داخل محوطه جریمه با ضربه نوک پا دیدنی آقایی‌پور به گل تساوی استقلال خوزستان تبدیل شد.

دقیقه 27 - جواد آقایی‌پور (مس‌رفسنجان 1 - 2 استقلال خوزستان): ارسال داخل محوطه جریمه مس‌رفسنجان با خروج اشتباه نوشی‌صوفیانی همراه شد و بازهم آقایی‌پور دروازه مس رفسنجان را باز کرد.

دقیقه 35 - عثمان اندونگ (مس رفسنجان 1 - 3 استقلال خوزستان): ارسال داخل محوطه جریمه مس رفسنجان بازهم اشتباه نوشی‌صوفیانی را به همراه داشت و مدافع سنگالی استقلال خوزستان از داخل شش قدم توپ را به گل تبدیل کرد.

دقیقه 75 - فرشید باقری (مس‌رفسنجان 2- 3 استقلال خوزستان): فرشید باقری با حرکت در عرض با ضربه زمینی و اشتباه فرزین گروسیان دروازه استقلال خوزستان را باز کرد تا بازی حساس و هیجانی دنبال شود.

 لحظات حساس:

دقیقه 34: چند ضربه پیاپی بازیکنان استقلال خوزستان توسط مدافعان مس برگشت داده شد و راه به دروازه نبرد.

دقیقه 57: اشتباه چندباره مدافعان مس رفسنجان در نهایت توپ را در محوطه جریمه به آقایی‌پور رساند و ضربه این بازیکن با اختلاف اندک به بیرون رفت.

دقیقه 83: شوت سنگین فرشید باقری بعد از برخورد به مدافعان استقلال راه به جایی نبرد.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار