کدخبر : 12041 تاریخ انتشار :
A

آرام جوینده، همسر سپهر حیدری کیست و آیا در ایران زندگی می‌کند؟

آرام جوینده، همسر سپهر حیدری کیست و آیا در ایران زندگی می‌کند؟

انتشار یک ویدئو موزیک از همسر سپهر حیدری در فضای مجازی واکنش‌های زیادی به همراه داشت.

ورزش 360 - آرام جوینده را بسیاری با عبارت «همسر سپهر حیدری» می‌شناسند اما به نظر می‌رسد او با فعالیت‌های مستقلش در عرصه موسیقی قصد دارد برندی تازه بسازد.

به گزارش ورزش 360،  به تازگی ویدئو موزیکی از آرام جوینده، همسر سپهر حیدری منتشر شده که در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های زیادی به همراه داشته است. نوع پوشش همسر سپهری حیدری در این موزیک ویدئو و همچنین سایر بازیگران آن در کنار اجرای موسیقی به زبان انگلیسی واکنش‌های زیادی به همراه داشته است.

سوال مهم برای بسیاری این بود که آیا همسر سپهر حیدری در ایران زندگی می‌کند؟ چرا که انتشار موزیک ویدئوی او با متر و معیارهای رسمی در ایران نمی‌خواند. اگرچه در حساب اینستاگرام آرام جوینده به طور مشخص به لوکیشن خاصی برای زندگی اشاره نشده است اما بسیاری از تصاویر او در این شبکه اجتماعی در دبی ثبت شده است.

نکته‌ی مهم تر درباره‌ی آرام جوینده اما شهرت مجازی او است. به گونه‌ای که او اکنون بیشتر از همسرش سپهر حیدری، در شبکه‌های اجتماعی دنبال کننده دارد. سپهر حیدری، بازیکن محبوب پرسپولیس در اینستاگرام ۱.۴ میلیون دنبال کننده دارد و این در حالی است که آرام جوینده همسر او ۲ میلیون دنبال کننده دارد و تعداد این دنبال کنندگان هم بعد از انتشار موزیک ویدئو روز به روز بیشتر می‌شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار