کدخبر : 12022 تاریخ انتشار :
A

پدیده ایرانی در جمع پسران طلایی جهان

پدیده ایرانی در جمع پسران طلایی جهان

سالار آقاپور از نگاه فوتسال پلنت، بین 10 بازیکن برتر جوان جهان در سال 2022 قرار گرفت.

به گزارش ورزش 360، او در سن 18 سالگی نشان داد که تمام ویژگی های لازم برای تبدیل شدن به یک بازیکن برجسته را دارد. آقاپور علاوه بر پیروزی در تمامی رقابت‌های ممکن در سطح باشگاهی، با درخشش در مس‌سونگون ورزقان و عملکرد فوق العاده‌اش که قهرمانی لاله‌های نارنجی را به همراه داشت و همان سال بازیکن سال فوتسال ایران را برای وی به ارمغان اورد به عنوان جوان‌ترین لژیونر تاریخ فوتسال ایران به مایورکا پالما قهرمان اروپا پیوست. فصل 2022، برای ستاره با استعداد ایرانی شگفت انگیز سپری شد و یک سال بعد فرصت بازی در بالاترین سطح باشگاهی دنیا یعنی لالیگا ( لیگ ناسیونال) با پیراهن پالما را بدست آورد.

 این یک شروع طوفانی برای دوران حرفه‌ای اقاپور بوده است. او با قدرت و بسیار باهوش و به ظاهر در بازی های بزرگ، فوتسالی را به نمایش می گذارد که مدت هاست در ایران از یک ستاره نوظهور دیده نشده بود. نقش بسزایی که در قهرمان تیم ملی در آسیا داشت بیانگر این بود که از آینده چه می‌خواهد.

ستاره ارومیه‌ای، اولین بار توسط علی صانعی مربی پایه‌های تیم‌ملی کشف شد و سپس باتوجه به استعداد ذاتی و منحصربه‌فردش وارد دوران باشکوهی شد. 

وبسایت فوتسال پلنت، آقاپور را جزو ده پسر طلایی دنیا در سال 2022 معرفی کرده است. در سالی که آقاپور پس از کسب نایب قهرمانی با تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا جایزه پدیده آسیا را تصاحب کرد و همان سال با مس سونگون ورزقان به قهرمانی لیگ برتر دست یافت و در نهایت جایزه طلایی مرد سال فوتسال ایران را چنگ زد.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار