کدخبر : 11998 تاریخ انتشار :
A

ترکیب احتمالی سپاهان برابر آلومینیوم

ترکیب احتمالی سپاهان برابر آلومینیوم

ژوزه مورایس در اراک باید ترکیب خود را با 3 محروم سرشناس روانه میدان کند.

به گزارش ورزش 360، رقابت‌های لیگ برتر از ساعاتی دیگر دنبال خواهد شد و در یکی از این مسابقات تیم فوتبال سپاهان در یک دیدار دشوار در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود. در یکی دیگر از دیدارهای هفته ماقبل پایانی تراکتور در تبریز میزبان ملوان است و امیدوار است با پیروزی در این مسابقه و شکست سپاهان هم امتیاز با این تیم شود.

مورایس برای کسب پیروزی شاگردانش را در اراک به میدان خواهد فرستاد، اما سرمربی پرتغالی در این مسابقه حساس رامین رضائیان و فرشاد احمدزاده را به دلیل محرومیت و رضا اسدی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد تا سه ستاره کلیدی تیم شانس همراهی همبازیانشان را در هفته ماقبل پایانی نداشته باشند.

با این وصف ترکیب سپاهان در این مسابقه به شکل زیر قابل تصور است: 

پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، هادی محمدی، آریا یوسفی، محمد کریمی، برایان دابو، امید نورافکن، کاوه رضایی، رضا شکاری و شهریار مغانلو.

البته بازیکنان دیگری نظیر محمدجواد حسین‌نژاد، عیسی عباس و علی اصغر اعرابی هم هستند که می‌توانند در ترکیب اصلی مقابل آلومینیوم قرار بگیرند.

مصاف سپاهان و آلومینیوم از ساعت 20 و همزمان با 7 مسابقه دیگر در ورزشگاه امام خمینی اراک با سوت اشکان خورشیدی آغاز خواهد شد.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار