کدخبر : 11930 تاریخ انتشار :
A

چرا فرهاد مجیدی به زبان عربی در اینستاگرام فعالیت می‌کند؟

چرا فرهاد مجیدی به زبان عربی در اینستاگرام فعالیت می‌کند؟

فرهاد مجیدی یکی از چهره‌های پربحث فوتبال ایران است. چنانکه بعد از چند ماه بیکاری هم همچنان یک گزینه‌ی مورد توجه رسانه‌ها است.

ورزش 360 - فرهاد مجیدی بعد از قهرمانی با استقلال یک اقدام ماجراجویانه انجام داد و با جدایی از این تیم هدایت یک تیم در سطح یک لیگ امارات را در پیش گرفت.

به گزارش ورزش 360، تا پیش از این فوتبال ایران یک مربی لژیونر در این سطح را تجربه نکرده بود و فرهاد مجیدی راهی را باز کرد که شاید در سال‌های بعدی موجب اتفاقات خوبی برای مربیان ایرانی باشد.

فرهاد مجیدی اما بعد از یک سال و نیم هدایت تیم الاتحاد کلبا در لیگ امارات در پی کسب نتایج ضعیف از یک مقطع به بعد از این تیم کنار گذاشته شد و حالا چند ماهی است که بیکار است.

با این حال در چند ماه بیکاری هم مدام نام فرهاد مجیدی در سرخط اخبار شنیده می‌شود و گمانه‌زنی‌هایی از آینده کاری او منتشر می‌شود. به ویژه اینکه مجیدی اعلام کرده که قصد بازگشت به ایران را ندارد و همچنان می‌خواهد به عنوان یک مربی لژیونر فعالیت کند. برای همین هم نام او اطراف تیم‌های بزرگی چون تیم امید امارات یا الوصل هم شنیده می‌شود.

در همین روزهایی که رسانه های ورزشی فرهاد مجیدی را به تیم‌هایی در امارات لینک می‌کنند فعالیت‌های اینستاگرامی او هم مورد توجه رسانه‌ها و هوادارانش قرار گرفته است. از جمله اینکه او به تازگی چند استوری به زبان عربی منتشر کرده که نشان از نزدیکی فرهنگی او به فضای فوتبالی امارات دارد. 

فرهاد مجیدی تنها بازیکن ایرانی است که عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را دارد. از زمان تغییر این رقابت‌ها به لیگ قهرمانان آسیا هیچ تیم یا بازیکن ایرانی موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها نشده است. تنها فرهاد مجیدی در فصل ۲۰۰۲-۲۰۰۳ با تیم العین امارات قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کرده است. او که بازیکن الوصل بود در این فصل به صورت قرضی به العین پیوست تا به این تیم در راه قهرمانی آسیا کمک کند و در این راه اقدامات موثری هم داشت. 

برای همین هم او این روزها در اینستاگرام با نوشتن عبارت‌‌های عربی زیر پوستر بازی‌ و همچنین پوستر قهرمانی العین برای این تیم آرزوی موفقیت کرده و به نوعی نسبت خودش با این تیم را هم نشان داده است. همه‌ی این‌ها به این معنی است که فرهاد مجیدی به احتمال زیاد قصد ماندن در لیگ امارات را دارد و پیشنهادهای وسوسه‌کننده‌ای از تبریز یا اصفهان ممکن نیست او را به تراکتور یا سپاهان نزدیک کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار