کدخبر : 11870 تاریخ انتشار :
A

آرمان رمضانی: سوت‌های بازی پرسپولیس همه چیز را مشخص کرد

آرمان رمضانی: سوت‌های بازی پرسپولیس همه چیز را مشخص کرد

آرمان رمضانی مهاجم تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرینات تیمش صحبت‌های جنجالی مطرح کرد.

به گزارش ورزش 360، رمضانی در حاشیه تمرین روز یکشنبه استقلال در جمع خبرنگاران گفت: همه می‌دانیم چطور شد و چه اتفاقی افتاد تا در دیدار با نساجی سه امتیاز را نگیریم. متاسفانه این اتفاق افتاد ولی هنوز دو بازی مهم برای ما و هواداران مانده و با تمام وجود تلاش می‌کنیم و امروز هم تمرین خیلی خوبی انجام دادیم. صحبت‌های خیلی خوبی شد که بیشتر انگیزشی بود. هیچ چیز تمام نشده و با قدرت ادامه می‌دهیم تا ان‌شاالله ببینیم در دو هفته آخر خدا چه چیزی برای ما می‌خواهد.

او با تاکید بر اینکه در فوتبال هیچ چیز معلوم نیست، ابراز کرد: دیدید که در دیدار گذشته برای ما و پرسپولیس چه اتفاقی افتد. شرایط طوری است که همه باور دارند که می‌توانیم قهرمان شویم. خیلی لیگ سختی داشتیم و شرایط دشواری را از همان ابتدا سپری کردیم ولی همدلی کادر فنی و بازیکنان ما را به اینجا رساند و تیم را سراپا نگه داشت. از ابتدای فصل تا همین حالا مشکلات زیادی داشتیم. خود من شاهد بودم که بچه ها سختی زیادی کشیدند که درگیری مالی و ذهنی داشتند ولی به یکدیگر کمک کردیم. مطمئن باشید در دو هفته بعدی به پیروزی می‌رسیم و امیدوار هستیم اتفاقات خوبی برای ما بیفتد.

مهاجم استقلال درباره مشکلات داوری برای این تیم گفت: در بازی‌های مهم و به ویژه هفته‌های آخر که اختلاف یک امتیاز است، تک تک سوت‌ها برای تمام تیم‌ها اهمیت دارند. در بازی با نساجی و حتی تیم حریف (پرسپولیس)، به نظرم سوت‌ها می‌توانست با وسواس بیشتری زده شود ولی در دو هفته باقی مانده باور داریم که خیلی چیزها عوض می‌شود. سوت‌ها و صحنه‌ها در بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان مشخص بود. امیدوارم در دو بازی باقی مانده اتفاقات دیگری نیفتد و همه چیز درست باشد.

رمضانی یادآور شد: هواداران واقعا ما را شرمنده کردند و یک فصل پشت تیم بودند. خواهش می‌کنم این دو هفته هم لطف کنند و کنارمان باشند تا در دو بازی آینده نتیجه بگیریم و قهرمان شویم.

او اضافه کرد: پس از بازی با نساجی حال همه تیم بد و باورنکردنی بود ولی از دیروز بحث از دست دادن امتیاز را کنار گذاشتیم و الان همه تیم و تک تک بچه‌ها باور به قهرمانی دارند. مطمئنا در دو بازی باقی مانده اتفاقات خوبی برای ما می‌افتد.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار