کدخبر : 11822 تاریخ انتشار :
A

دو نفری که می‌توانند قهرمانی را از چنگ پرسپولیس درآورند

دو نفری که می‌توانند قهرمانی را از چنگ پرسپولیس درآورند

استقلال با دو امتیازی که مقابل نساجی از دست داد سرنوشت قهرمانی را در دستان رقیب قرار داد!

به گزارش ورزش 360، استقلال در دو هفته به پایان مسابقات لیگ برتر صدر جدول را از دست داد و حالا سرنوشت قهرمانی در دستان پرسپولیس قرار دارد و آبی‌ها باید امیدوار باشند تا تیم‌های تحت هدایت سعید دقیقی و محرم نویدکیا عملکرد خوبی مقابل پرسپولیس داشته باشند.

استقلال در دو بازی آینده مقابل گل‌گهر و پیکان شش امتیاز در دسترس خواهد داشت و با کسب پیروزی در این مسابقات باید امیدوار باشد که شمس‌آذر قزوین و مس‌رفسنجان پرسپولیس را متوقف کنند و آبی‌ها در هفته‌های پایانی بتوانند مجدد صدرنشین شوند.

با توجه به شرایط خوب شمس‌آذر و مس‌رفسنجان و نمایش باکیفیتی که این دو تیم در مسابقات اخیر خود داشته اند دور از انتظار نخواهد بود که پرسپولیس مقابل آنها بازی‌های سختی داشته باشد و مسیر سختی را باید برای قهرمانی پشت سر بگذارد.

مس رفسنجان امروز ملوان را شکست داد و شمس‌آذر در خانه صنعت نفت آبادان به تساوی دو بر دو رسید و آماده حضور در هفته‌های آینده لیگ برتر هستند.

پرسپولیس در دور رفت مسابقات شمس‌آذر را با نتیجه دو بر یک شکست داد و مقابل مس‌رفسنجان به تساوی یک بر یک رسید، تیم مس رفسنجان استقلال را هم در ورزشگاه آزادی متوقف کرد و تیم مرموز نویدکیا می‌تواند تعیین کننده قهرمان در هفته پایانی لیگ برتر باشد.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار