کدخبر : 11765 تاریخ انتشار :
A

ترین‌های هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر ایران

ترین‌های هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر ایران

روز گذشته چندین مسابقه هیجان انگیز برگزار شد و جدول لیگ هم تغییرات بزرگی داشت.

به گزارش ورزش 360، هفته بیست‌وهشتم، یکی از حساس‌ترین هفته‌های فصل جاری لیگ برتر بود که چند برنده بزرگ داشت. فولاد با بردی مهم خطر سقوط را تا حدودی از خود دور کرد و سپاهان، آلومینیوم اراک و مس رفسنجان هم بردهای ارزشمندی کسب کردند اما بزرگترین برد هفته که شاید آن را بتوان شیرین‌ترین برد فصل دانست به نام پرسپولیس نوشته شد و آن‌ها یکی از حیرت‌آورترین بازگشت‌های تاریخ را تجربه کردند.

مربی هفته: اوسمار لوس ویرا (پرسپولیس)

برد 4 بر 3 مقابل استقلال خوزستان بعید است که به راحتی فراموش شود. پرسپولیس تا دقیقه 76، 3 بر صفر از استقلال خوزستان عقب بود و خیلی‌ها قهرمانی را از دست رفته می‌دانستند. بازگشت تاریخی قرمزها اما یک برد ارزشمند را رقم زد؛ بردی که صدرنشین لیگ را عوض کرد. تعویض‌های موثر اوسمار هم قطعا در این بازگشت نقش داشت و او حالا دو قدم با قهرمانی فاصله دارد.

تیم هفته: آلومینیوم اراک

پیروزی 3 بر 2 در خانه گل‌گهر سیرجان هر تیمی را می‌تواند شایسته تیم هفته کند؛ اگر این برد 9 نفره به‌دست آمده باشد که دیگر جای تردیدی نمی‌گذارد. آلومینیوم در خانه حریف در دقیقه 78 با دومین اخراجی روبرو شد، گل‌گهر هم البته 10 نفره بود، منتها شاگردان مجتبی حسینی گل سوم خود را در شرایط 9 نفره زدند و در نهایت هم یک برد شیرین را جشن گرفتند.

گل هفته: محمدامین کاظمیان (آلومینیوم اراک)

دورترین گل فصل در این هفته ثبت شد. فریبز گرامی (بازیکن ذوب‌آهن) هنگامی‌که در هفته قبل از وسط زمین به پیکان گل زد، تصور می‌شد گل فصل رقم خورده است، محمدامین کاظمیان اما این هفته از زمین خودی گل زد. گل سوم آلومینیوم اراک در پیروزی 3 بر 2 این تیم مقابل گل‌گهر، زیباترین گل این هفته برگزیده شد.

پاس گل هفته: مهدی لیموچی (آلومینیوم اراک)

پاس گل هفته هم به اراکی‌ها رسید. گل اول آلومینیوم در سیرجان با تیزهوشی مهدی لیموچی حاصل شد. او با سماجت در نزدگی خط به توپ رسید و بدون معطلی یک موقعیت عالی برای رضا جبیره ساخت. لیموچی در زمانی کم بهترین تصمیم را گرفت تا نشان دهد چه بازیکن باکیفیتی است.

بازیکن هفته: علیرضا کاظمی (استقلال خوزستان)

انتخاب شدن بازیکن تیم بازنده به عنوان بازیکن برتر هفته انتخابی کم‌سابقه محسوب می‌شود. اشتباهات دفاعی استقلال خوزستان اگر نبود، علیرضا کاظمی به عنوان چهره مهم هفته بیست‌وهشتم معرفی می‌شد؛ بازیکنی که با زدن 2 گل به پرسپولیس در ورزشگاه آزادی دست به کار بزرگی زد. دو گل کاظمی برای تیمش ثمری نداشت اما به درد او خورد. علیرضا کاظمی با این دو گل بهترین نمره هفته را گرفت و بازیکن برتر هفته شد.

منبع فوتبال۳۶۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار