کدخبر : 11764 تاریخ انتشار :
A

چرا «اخراج جواد نکونام» ترند شده است؟

چرا «اخراج جواد نکونام» ترند شده است؟

استقلالی‌ها در بدترین زمان ممکن صدر جدول و شانس قهرمانی را از دست دادند و این مسئله هواداران این تیم را به شدت عصبانی کرده است. به گونه‌ای که بسیاری از استقلالی‌ها خواستار اخراج جواد نکونام شدند.

ورزش 360 - استقلال تهران در روزی که می‌توانست با یک پیروزی صدرنشینی خودش را حفظ کرده و به جام قهرمانی نزدیک و نزدیک‌تر شود با یک نمایش ضعیف مقابل نساجی متوقف شد. اتفاق بدتر زمانی رخ داد که در بازی همزمان رقیب دیرینه‌ی آنها یعنی پرسپولیس بازی ۳-۰ باخته را با پیروزی ۴-۳ پشت‌سر گذاشت تا جای استقلال را در صدر جدول بگیرد.

به گزارش ورزش 360، استقلالی‌ها که مدت زمان طولانی صدرنشین لیگ بودند در بدترین زمان ممکن صدرنشینی لیگ را از دست دادند و حالا باید با چشمانی لرزان به دو هفته پایانی چشم بدوزند. جایی که شاید با یک لغزش پرسپولیس بتوانند معجره‌وار قهرمان شوند.

با این حال می‌دانند که تیمی چون پرسپولیس که در برابر استقلال خوزستان بازی ۳-۰ باخته را ۴-۳ پیروز می‌شود در دو بازی دیگر هم احتمالا امتیازی از دست نمی‌دهد. چه اینکه بازی استقلال خوزستان بازی به شدت سختی بود و آنها در برابر تیمی که در آستانه‌ی سقوط بود صف آرایی کرده بودند. با این حال آنها توانستند تیمی با این انگیزه را هم شکست دهند و برای همین احتمالا کار سختی برابر دو حریف بعدی که تیم‌های میانه جدولی و بی‌انگیزه‌ای هستند ندارند.

این اولین موضوعی است که موجب شده استقلالی‌ها کمی نگران باشند و کار قهرمانی را تمام شده بدانند. اما موضوعی که بیشتر آنها را عصبانی کرده سبک بازی استقلال برابر نساجی است. تیم جواد نکونام بازی زیبایی ارائه نمی‌دهد اما تا زمانی که این عدم ارائه بازی زیبا با کسب ۳ امتیاز و صدرنشینی همراه است قابل تحمل است. اما بعید است کسی بتواند بازی زشت تیمش را با از دست دادن امتیاز و صدرنشینی تحمل کند. 

اینجا همان جایی است که استقلالی‌ها را عصبانی کرده و جواد نکونام را در موقعیت بدی قرار داده است. به گواه آمار استقلال در بازی با نساجی امید گل ۰.۵۹ را ثبت کرده که عددی فاجعه‌بار است و به هیچ وجه در شان تیمی که در کورس قهرمانی باشد نیست. آنچه در زمین هم دیده شده نمایشی فاجعه‌بار بوده چنانکه حتی بسیاری از استقلالی‌ها گمان می‌کنند نکونام با خیالی راحت از شکست پرسپولیس به دنبال یک تساوی در قائمشهر بوده است. همین طرز فکر بازنده بود که در پایان ۹۰ دقیقه رویای آنها را برباد داده است.

جواد نکونام گمان می‌کرد با نقشه‌ی فرهاد مجیدی می‌توانست قهرمان شود اما این نکته را فراموش کرده بود که حرکت با این پلن مثل راه رفتن روی لبه‌ی تیغ است. یک اشتباه می‌تواند تو را از محبوب‌ترین استقلالی به منفورترین استقلالی تبدیل کند. درست مثل حالا که هواداران استقلال در شبکه‌های اجتماعی هشتگ اخراج جواد نکونام را به راه انداخته‌اند.

استقلالی‌ها نه برنده دربی بوده‌اند، نه زیبا بازی کرده‌اند و حالا ممکن است قهرمان هم نشوند. برای همین حق دارند از جواد نکونام عصبانی باشند. 


 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار