کدخبر : 11761 تاریخ انتشار :
A

عکس | استوری معنادار فرهاد مجیدی در آستانه‌ی فینال آسیایی

عکس | استوری معنادار فرهاد مجیدی در آستانه‌ی فینال آسیایی

فرهاد مجیدی برای العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش ورزش 360، فرهاد مجیدی در سال ۲۰۰۳ با العین قهرمان آسیا شد و تنها بازیکن ایرانی محسوب می‌شود که در فرمت فعلی لیگ قهرمانان آسیا عنوان قهرمانی را به‌دست آورده است.

photo_2024-05-25_14-47-24

فرهاد مجیدی، چهره شاخص و محبوب باشگاه استقلال، در آستانه دیدار حساس العین امارات و یوکوهاما مارینوس ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا، با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود، حمایت و آرزوی موفقیت برای تیم العین را اعلام کرد. این دیدار برگشت در استادیوم هزاع بن زاید العین برگزار می‌شود و العین با توجه به شکست ۲ بر ۱ در بازی رفت، نیازمند یک پیروزی برای کسب دومین قهرمانی خود در این رقابت‌ها است.

فرهاد مجیدی که در دوران بازیگری خود نقش بسزایی در تنها قهرمانی العین در آسیا داشت، در این استوری که تصویری از فرود هواپیمای العین در فرودگاه این شهر و پس از کسب قهرمانی در آسیا است، یادآور شد که چگونه گل تاریخی او به دالیان چین، مسیر صعود العین به فینال لیگ قهرمانان آسیا را هموار کرده است. این گل نه تنها باعث شد العین به فینال برسد، بلکه باعث شد تا مجیدی به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان این باشگاه تبدیل شود. اکنون او با انتشار این پیام، انگیزه و روحیه‌ی بیشتری به بازیکنان و هواداران العین برای تکرار آن افتخار می‌بخشد.

دیدار امروز در استادیوم هزاع بن زاید العین، فرصتی برای این تیم اماراتی است تا با استفاده از حمایت هواداران خود، شکست بازی رفت را جبران کرده و به قهرمانی دوم خود در لیگ قهرمانان آسیا دست یابد. فرهاد مجیدی در استوری خود اظهار امیدواری کرد که العین بتواند نتیجه مطلوب را کسب کند.

بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین العین و یوکوهاما مارینوس، بی‌شک یکی از جذاب‌ترین و حساس‌ترین دیدارهای این فصل خواهد بود. آیا العین با حمایت هواداران و انگیزه‌ای که از پیام فرهاد مجیدی دریافت کرده، می‌تواند به قهرمانی دست یابد؟ پاسخ این سوال تنها با سوت پایان بازی مشخص خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار