کدخبر : 11758 تاریخ انتشار :
A

خودزنی عجیب یک استقلالی بعد از شب فاجعه‌بار قائمهشر

خودزنی عجیب یک استقلالی بعد از شب فاجعه‌بار قائمهشر

استقلالی‌ها در چند لحظه همه چیز را برباد رفته یافتند. هم پرسپولیس بازی باخته را برد هم آنها از پس نساجی قائمشهر برنیامدند تا صدر جدول از دست برود.

ورزش 360 - استقلالی‌ها در بدترین جای ممکن کم آوردند و صدر جدول را از دست دادند. درست دو هفته مانده به پایان رقابت‌ها آنها در قائمشهر متوقف شدند و پرسپولیس بازی باخته مقابل استقلال خوزستان را با پیروزی پشت سر گذاشت تا به صدر جدول بیایید.

به گزارش ورزش 360، حالا همه چیز در اردوگاه آبی‌ها از دست رفته است. آنها صدرنشینی طولانی مدت خود را در بدترین زمان ممکن از دست دادند. به جز آن چیزی که هواداران استقلال را بیش از پیش ناراحت می‌کند بازی بی‌کیفیت استقلال است. تیمی که در کورس قهرمانی است اما بی‌کیفیت‌ترین بازی ممکن را در برابر نساجی به نمایش گذاشت.

البته که در چنین شرایطی استقلالی‌ها مثل همیشه به سراغ تئوری‌ دست‌های پشت پرده می‌روند. درست مانند همان حرف‌هایی که جواد نکونام در کنفرانس خبری زد و جام را از همین الان برای پرسپولیس دانست و آن را کار «آقایان» قلمداد کرد. 

در این میان اما اظهارنظرهای کاپیتان استقلال هم در واکنش به این ماجرا حسابی در شبکه‌های اجتماعی واکنش برانگیز شد. سید حسین حسینی در توجیه نتیجه بازی پرسپولیس و نقش عواملی خارج از زمین در کسب آن نتیجه گفت: «کل کشور ما پرسپولیسی هستند» و برای همین همیشه به کمک این تیم می‌آیند. اگرچه حسینی منظورش این بود که نیروهای پرسپولیسی از روش‌های غیرطبیعی و فراقانونی به پرسپولیس کمک کرده و به قول معروف «کار را برای آنها در می‌آورند» اما این اظهارنظر نسنجیده حالا بهانه‌ای شد برای تحقیر بیشتر استقلالی‌ها در کل‌کل میان دو تیم. چرا که پرسپولیسی‌ها این ادعا را چنین بازتاب داده‌اند که اگر تمام ایرانی پرسپولیسی هستند پس استقلال و دغدغه‌هایش موضوعیتی ندارند و باید به فکر همان اکثریت پرسپولیسی‌های کشور بود.

به نظر می‌رسد سید حسین حسینی در اوج عصبانیت خوراک خوبی به پرسپولیسی‌ها برای حمله به استقلالی‌ها و کل‌کل با آنها داده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار