کدخبر : 11675 تاریخ انتشار :
A

نساجی 0 - استقلال 0/ آبی‌ها قهرمانی نمی‌خواستند

نساجی 0 - استقلال 0/ آبی‌ها قهرمانی نمی‌خواستند

تساوی بدموقع استقلال پرسپولیس را صدرنشین کرد.

به گزارش ورزش 360، در یکی از دیدارهای فوق العاده حساس و تعیین کننده از هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر، استقلال و نساجی در شرایطی به مصاف هم می روند که هر دو تیم با توجه به جایگاهی که در جدول رده بندی دارند، محکوم به کسب پیروزی در این مسابقه بوده هر چند که تساوی برای قائمشهری ها نیز نتیجه مطلوبی محسوب می شود.

جواد نکونام که تا بدین هفته توانسته تیمش را در صدر جدول رده بندی حفظ کند، امروز کار دشواری در قائمشهر دارد و مقابل تیمی قرار می گیرد که برای بقا نیازمند کسب امتیاز است و در هفته های گذشته نیز با کسب نتایج مثبت، از روحیه بالایی برخوردار است.

در سمت مقابل، نساجی به واسطه پیروزی مهم هفته قبل برابر استقلال خوزستان، تا حدودی از قعر جدول فاصله گرفته ولی همچنان این تیم خطر سقوط را احساس می کند و در صورت کسب امتیاز از این مسابقه، آنها می توانند به بقا امیدوار باشند.

بازی از هفته بیست و هشتم – بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر ایران 

جمعه: 04/03/1403 ؛ ساعت: 19:45 

ورزشگاه: وطنی قائمشهر / 16 هزار تماشاگر 

گروه داوری: بیژن حیدری / کمک ها: یعقوب سخندان، علی احمدی ؛ داور چهارم: میثم حیدری / ناظر: محمود رفیعی

ترکیب نساجی:

لوآن پولی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، سعید بیگی، سعید آقایی(اسماعیل بابایی)، منصور باقری(امیرحسین سام دلیری)، مهرداد عبدی، محمدرضا حسینی(حسین زامهران)، صابر حردانی، محمدرضا عباسی(میرمهدی جان‌ملکی) و محمدرضا آزادی

سرمربی: ساکت الهامی

ترکیب استقلال: 

سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، زبیر نیک نفس(آرمان رمضانی)، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی(پیمان بابایی) و گوستاوو بلانکو

سرمربی: جواد نکونام

 

منبع ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار