کدخبر : 11631 تاریخ انتشار :
A

مهاجم با انگیزه سپاهان در تلاش برای فیکس شدن

مهاجم با انگیزه سپاهان در تلاش برای فیکس شدن

کاوه رضایی در دو بازی اخیر سپاهان عملکرد خوبی داشته است.

به گزارش ورزش360؛ کاوه رضایی مهاجم تیم فوتبال سپاهان در دو بازی اخیر این تیم موثر واقع شده و عملکرد خوبی با پیراهن طلایی‌پوشان داشته، یک گل و یک پاس گل سهم او در دو بازی آخر سپاهان بوده است.

کاوه رضایی که در اکثر مسابقات سپاهان به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمده در دو بازی اخیر در ترکیب اصلی سپاهان حضور پیدا کرده و به خوبی از فرصتی که مورایس به او داده استفاده کرده و در بازی با هوادار به دنبال تکرار روند رو به رشد و موثر خود خواهد بود.

رضایی در نیم فصل دوم فرصت بیشتری برای حضور در میدان پیدا کرده و در 4 مسابقه در ترکیب اصلی قرار گرفته که در آن مسابقات دو پاس گل و یک گل به ثمر رسانده و در پنج مسابقه به عنوان جانشین به میدان آمده که در آن مسابقات هم یک گل و یک پاس گل ارسال کرده است.

با توجه به غیبت رضا اسدی و فرم خوبی که کاوه در مسابقات اخیر داشته دور از انتظار نخواهد بود که در دیدار مقابل هوادار در ترکیب اصلی قرار بگیرد و مقابل شاگردان مسعود شجاعی به میدان برود و شانس گلزنی خودش را دنبال کند.

کاوه در مسابقات لیگ بیست و سوم 7 حضور ثابت و 12 بازی به عنوان جانشین به میدان آمده و 4 گل و 4 گل پاس گل به نام خود ثبت کرده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار