کدخبر : 11232 تاریخ انتشار :
A

تمام شایعات شیرین توسط باشگاه پرسپولیس تکذیب شد!

تمام شایعات شیرین توسط باشگاه پرسپولیس تکذیب شد!

باشگاه پرسپولیس تاکید کرد اسامی مطرح شده در مورد جذب بازیکنان عراقی، الجزایری و اردنی درست نیست.

به گزارش ورزش 360، درحالی که باشگاه پرسپولیس در روزهای پایانی لیگ فصل جاری به فکر تمدید قرارداد با بازیکنانی از تیمش است که قراردادشان با پایان فصل تمام می شود اما چندی روزی است که برخی منابع خبری از پیشنهادات این باشگاه به بازیکنان عربی خبر می دهند.

در روزهای گذشته صحبت از جذب بغداد بونجاح الجزایری، یزن العرب اردنی و امروز بشار رسن عراقی مطرح شده و گاها هم نه های عرب زبان از جانب باشگاه پرسپولیس مطرح کرده اند که به این بازیکنان پیشنهاد داده شده. جالب است که حتی در روزهای گذشته چندین هزار هوادار پرسپولیس در پیج بانک شهر یکی از مالکان این باشگاه هشتگ جذب بونجاح را مطرح کرده اند اما پیگیریها از باشگاه پرسپولیس نشان می دهد چنین خبرهایی صحت ندارد. 

هنوز تمدید قرارداد اوسمار با این باشگاه نهایی نشده و این مربی برزیلی هم هنوز لیستی به باشگاه نداده است. در این زمینه مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: هیچ پیشنهادی از سوی باشگاه پرسپولیس به بازیکنان خارجی داده نشده و تمامی اسامی مطرح شده در چند روز گذشته و امروز گمانه زنی رسانه ای است.

منبع آنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار