کدخبر : 11132 تاریخ انتشار :
A

شما کجای داستان فسادی آقای مهدی تاج؟

شما کجای داستان فسادی آقای مهدی تاج؟

چند روز بعد از طرح پرونده جنجالی فساد در فوتبال و وسط آمدن نام چند مدیر فدراسیون، بالاخره سهیل مهدی و خداداد افشاریان از سمت‌شان کنار رفتند. فدراسیون فوتبال حتی اسم این دو بزرگوار را هم در خبر مربوطه نیاورده و فقط به اعلام نام جانشین‌های آنان بسنده کرده‌اند!

به گزارش ورزش 360، موضوع وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانیم کل پرونده را هم مدیران شرکت مس باز کرده‌اند؛ یعنی اگر آنها به عملکرد مدیران قبلی مشکوک نمی‌شدند، الان همه چیز در خیابان سئول عادی و روتین بود؛ سهیل مهدی برای حساس‌ترین هفته‌های لیگ برنامه می‌ریخت و خداداد خان هم بقیه فک و فامیلش را در داوری مملکت جا می‌کرد! اجازه هست بگوییم عمیقا مایه خجالت و ناامیدی هستید؟

وقتی ظن فساد به دو گلوگاه اصلی فدراسیون یعنی داوری و برنامه‌ریزی مسابقات می‌رسد، یعنی عملا همه چیز روی هواست. امروز از کجا می‌توانیم مطمئن باشیم غیر از مس، باشگاه‌های دیگری هم نبوده‌اند که رشوه بدهند و کار را پیش ببرند؟ 

می‌توانیم فرض کنیم ده‌ها مفسده دیگر اتفاق افتاده، آقایان خورده‌اند و برده‌اند و کار را هم در آورده‌اند، اما چون در گذر زمان خود مجرم به شاکی تبدیل نشده، آب از آب تکان نخورده است، همه هم راضی و خوشحال دور هم به زندگی شرافتمندانه‌شان ادامه داده‌اند. 

از قرار معلوم از همین پرونده مس هم چند سال می‌گذرد؛ خب در این مدت مهدی تاج و شرکا کجا بوده‌اند؟ کمیته اخلاق این وسط چه نقشی دارد؟ این که فقط راه و بیراه باشگاه‌ها را تلکه کند و به بهانه‌های مختلف از آنها پول بگیرد؟

در صورت تایید نهایی اتهامات، معلوم نیست در ازای این زد و بندها سرنوشت کدام مسابقات تغییر کرده و در حق کدام بی‌گناه‌ها اجحاف شده است. سر فوتبال را گوش تا گوش می‌برند، فساد تا پشت در اتاق مهدی تاج پیش آمده (انشالله که داخل نشده باشد!)، آن وقت در تمام طول این مدت تنها کاری که از او دیده‌ایم سفرهای خارجی بوده و عکس‌های رنگارنگی که با اینفانتینو می‌انداخته است. به قول معروف اگر از این داستان‌ها خبر نداشته که بیش از پیش بی‌کفایت است و اگر می‌دانسته و سکوت کرده که شریک جرم محسوب می‌شود. مهدی تاج، مدیر تراز کشور!

منبع ورزش مدیا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار