کدخبر : 1107 تاریخ انتشار :
A
استقلال | محمد فنایی | دربی 102 | شهرآورد

افشاگری کارشناس داوری از پشت‌صحنه گل استقلال

افشاگری کارشناس داوری از پشت‌صحنه گل استقلال

محمد فنایی به ویدئویی که پس از گل استقلال از استادیوم برنامه فوتبال برتر پخش شده بود واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش 360، ویدئویی از پشت‌صحنه گل استقلال در استودیوی فوتبال‌برتر از لنز دوربین آرش برهانی و کُری مرتضی پورعلی‌گنجی در فضای مجازی وایرال شد که همه نگاه ها به صدای کارشناس داوری و اظهارنظر درباره داوران عراقی مسابقه جلب شد.نکته جنجالیِ آن در اظهارنظرِ محمد فنایی جایی است که می‌گوید؛ اگر عراقی‌ها این پنالتی را هم نمی‌گرفتند که به آن‌ها پول نمی‌دادند!

واکنش فنایی به اظهارنظر جنجالی‌اش درباره داوران عراقی؛ سوء برداشت شده!

روز گذشته ویدئویی محمد فنایی در برنامه «فوتبال برتر» منتشر شد که در آن می‌گوید: «اگر عراقی‌ها این را هم نمی‌گرفتند به آن‌ها پول نمی‌دادند.» اظهار نظری که با واکنش‌ها و حواشی متعددی همراه شد. اما این کارشناس داوری درباره این موضوع گفت: متأسفانه حرف من بد برداشت شده است. منظور من این بود که اگر قرار باشد VAR این صحنه را پنالتی نگیرد چرا باید این مقدار هزینه کنیم و پول به داوران خارجی و  عراقی بدهیم که VAR را به فوتبال‌مان بیاوریم. 

در این خصوص شیطنتی صورت گرفته است. سابقه و وجهه من در داوری ایران و حتی جهان مشخص است و از گذشته تاکنون این‌طور نبوده که بخواهم طرفداری و جانبداری از تیمی داشته باشم.

بعد از دربی گفتم که تمام تصمیمات داوری و VAR درست بود به جز اخراج نشدن بازیکن استقلال. در آن صحنه قبل از اینکه داور احتمالاً بخواهد با VAR بررسی کند، گفتم که حداقل تصمیم داور این است که بازیکن استقلال باید با کارت زرد دوم جریمه و اخراج شود. در صورتی که با VAR بررسی می‌شد قطعاً  هافبک استقلال باید با کارت قرمز مستقیم اخراج می‌شد که این اتفاق نیفتاد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار