کدخبر : 10737 تاریخ انتشار :
A

عکس | گریه مهدی طارمی جهانی شد!

عکس | گریه مهدی طارمی جهانی شد!

گریه مهاجم ایرانی پورتو در آخرین شب حضورش در ورزشگاه خانگی بازتاب جهانی پیدا کرد.

به گزارش ورزش 360، پورتو در دو هفته آینده دو مسابقه خارج از خانه در لیگ برتر و فینال جام حذفی پرتغال مقابل براگا و اسپورتینگ لیسبون دارد و به همین دلیل یکشنبه شب آخرین بازی خود در فصل 24-2023 در ورزشگاه دو دراگائو را انجام می‌داد و مهدی طارمی هم انتظار داشت در این دیدار از ابتدا به زمین برود ولی این اتفاق نیفتاد و در پایان بازی با چشمانی اشک‌بار زمین را ترک کرد.

فابریزیو رومانو مشهور هم لحظاتی قبل در توییتر با انتشار ویدیو اشک‌های مهدی طارمی در آخرین بازی خانگی برای پورتو، به حضور او در این باشگاه در ماه فبریه اشاره کرد.

photo_2024-05-13_02-48-28

صفحات هواداری اینترمیلان هم با اشاره به آخرین گل مهدی طارمی در ورزشگاه خانگی پورتو و وداع احساسی او، با اشاره به آمار فوق‌العاده گلزنی در انتظار استقبال از مهاجم تیم ملی ایران هستند.

photo_2024-05-13_02-51-52

فاکس اسپورت به مقایسه خداحافظی طارمی و امباپه پرداخت! 

مهدی طارمی در م آخرین بازی خود در ورزشگاه دراگائو نیمکت نشین بود. او از دقیقه ۵۹ وارد زمین شد و در دقیقه ۸+۹۰ گل برتری را برای پورتو به ثمر رساند تا وداع باشکوهی با هواداران داشته باشد.

این در حالی است که کیلیان امباپه در آخرین بازی با پیراهن پاری سن ژرمن هر چند توانست گلزنی کند ولی با چهره خندان بعد از باخت تیمش رصد شد و در این بازی نیز هواداران پاریسی بارها به این ستاره اعتراض کردند

ویدیویی که باشگاه پورتو از لحظات احساسی گریه مهدی طارمی منتشر کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار