کدخبر : 1073 تاریخ انتشار :
A

۴۰۰۰ روز بی‌شکستی عالیشاه مقابل استقلال

 ۴۰۰۰ روز بی‌شکستی عالیشاه مقابل استقلال

حالا که همه جا بحث از نباختن امید عالیشاه در دربی‌ها داغ است، بد نیست به این آمار ویژه او مقابل استقلال نیز توجه کنید.

به گزارش ورزش 360، قدیمی‌ترین بازیکن اسکواد فعلی پرسپولیس که مرد اول دو دربی اخیر بوده است، نه تنها با پیراهن پرسپولیس بلکه در مجموع نیز هیچ‌کس آخرین باختش مقابل استقلال را به یاد نمی‌آورد.

هافبک مهاجم مازندرانی قرمزها همواره عملکرد خوبی در برابر استقلال داشته و این عملکرد خوب منجر به ثبت یک رکورد جالب توجه برای او مقابل آبی‌های پایتخت شده است. در روزهایی که استقلال با امیر قلعه‌نویی و استقلال کهکشانی سال ۹۱ در صدر جدول قرار داشت و با پیروزی‌های پیاپی راه را برای قهرمانی هموار می‌کرد، راه‌آهن دوست‌داشتنی علی دایی با ترکیبی از بازیکنان جوان و ناشناخته که امید عالیشاه یکی از آن‌ها بود در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال رفت.

دیداری که در تاریخ ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ برگزار شد و در پایان آن استقلال با گل فرهاد مجیدی تنها چند ثانیه پس از ورودش به زمین موفق شد شاگردان دایی را شکست دهد. شاید باور نکنید اما آن دیدار آخرین شکست امیدعالیشاه برابر استقلال به حساب می‌آید. شکستی که نزدیک به ۴۰۰۰ روز از آن می‌گذرد.

جالب آنکه امید پس از آن بازی تنها با پیراهن پرسپولیس مقابل استقلال قرار گرفته است چرا که بعد از پیوستنش به تراکتور برای گذراندن دوران سربازی هرگز فرصت بازی با پیراهن تی‌تی‌ها مقابل استقلال را تجربه نکرد.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار