کدخبر : 10195 تاریخ انتشار :
A

روزهای طلایی احمد نوراللهی در امارات

روزهای طلایی احمد نوراللهی در امارات

ستاره باتجربه فوتبال ایران توانست در تیم الوحده هم عنوان قهرمانی به‌دست آورد تا رزومه خود را پربارتر از گذشته کند.

به گزارش ورزش 360، رقابت‌های باشگاهی امارات در حالی در فصل 24-2023 پیگیری می‌شود که 3 ستاره از فوتبال ایران در این رقابت‌ها در 3 تیم مختلف مشغول به فعالیت هستند؛ احمد نوراللهی عضوی از تیم الوحده است، مهدی قایدی در ترکیب اتحادکلبا به میدان می‌رود و با توجه به انتقال به‌ثبت رسیده در بازار زمستانه، سعید عزت‌اللهی، یکی از هافبک‌های شباب‌الاهلی است. در کنار این 3 بازیکن، فرهاد مجیدی هم در نقش سرمربی در فوتبال باشگاهی امارات مشغول به فعالیت بود که دوران حضور او در اتحاد کلبا پیش از اتمام فصل با کلبایی‌ها به پایان رسید.

نوراللهی در میان 3 بازیکن ایرانی شاغل در فوتبال امارات، باتجربه‌ترین بازیکن محسوب می‌شود و در حال گذراندن سومین فصل پیاپی حضور در لیگ برتر امارات است. او که خاطرات تلخ‌وشیرینی از دوران حضورش در فوتبال ایران دارد، به دنبال آن است تا بتواند در فوتبال باشگاهی امارات رزومه خود را پربارتر کند؛ به‌ویژه آنکه بعد از حواشی اخیر و اختلافات به‌وجود آمده میان نوراللهی و اعضای کادرفنی تیم ملی، امیر قلعه‌نویی تمایلی به دعوت از این هافبک باتجربه ندارد و همین مسئله باعث شده تا بیش از پیش احمد نوراللهی روی فعالیت خود در عرصه باشگاهی متمرکز شود.

رویایی‌ترین فصل دوران فوتبالی نوراللهی!

احمد نوراللهی همواره در فوتبال ایران به عنوان یک هافبک دفاعی موفق شناخته می‌شد اما او در فصل جاری توانست بعد از آنکه از شباب‌الاهلی جدا شد و به الوحده پیوست، در این تیم شمه تازه‌ای از سبک بازی خود را رو کند؛ به‌طوری‌که در فصل جاری، نوراللهی یکی از گلزن‌ترین بازیکنان رقابت‌های باشگاهی امارات محسوب می‌شود و مرور کارنامه ستاره ایرانی الوحده نشان می‌دهد که او روی 17 گل تیمش در فصل جاری در لیگ برتر و لیگ‌کاپ امارات تاثیر مستقیم داشته و این آمار را در 27 مسابقه به‌ثبت رسانده است!

هافبک باتجربه فوتبال ایران تجربه زدن 4 گل را برای تیمش در فصل جاری در لیگ برتر امارات در کارنامه خود دارد و زمینه‌ساز ثبت 8 گل هم برای الوحده شده است. اوج درخشش ستاره ایرانی الوحده در لیگ‌کاپ امارات بوده است؛ جایی‌که احمد نوراللهی در تنها 6 مسابقه، توانسته 4 گل بزند و یک گل هم برای تیمش ساخته تا به لطف درخشش نوراللهی، الوحده‌ای‌ها بتوانند به مرحله فینال برسند و در این مرحله هم آن‌ها العین را از پیش برداشتند و به مقام قهرمانی رسیدند.

دهمین مدال طلا به نام احمد ضرب شد

نوراللهی در دوران حضورش در فوتبال ایران، توانست همراه تیم پرسپولیس، 4 قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در جام حذفی و 3 قهرمانی در سوپرجام را تجربه کند و همچنین همراه سرخ‌پوشان پایتخت، حضور در 2 فینال آسیایی را تجربه کرد و 2 مقام نایب‌قهرمانی آسیا را هم در کارنامه خود دارد. او بعد از حضور در لیگ برتر امارات، در فصل نخست همراه با تیم شباب‌الاهلی به مقام پنجم دست پیدا کرد اما فصل گذشته شرایط برای یاران نوراللهی متفاوت پیش رفت و آن‌ها توانستند قهرمان لیگ برتر امارات شوند تا اولین قهرمانی نوراللهی در دوران حضورش در خارج از فوتبال ایران به‌ثبت برسد.

هافبک 31 ساله که 9 قهرمانی مختلف را در کارنامه خود می‌دید، در فصل جاری بعد از پذیرش چالشی جدید در الوحده، به دنبال افزودن به شمار قهرمانی‌های خود بود که توانست به رویای خود برسد و الوحده موفق شد مقام قهرمانی لیگ‌کاپ امارات را به‌دست آورد؛ آن‌هم در حالی‌که در مسیر کسب این قهرمانی، یاران نوراللهی موفق به‌ثبت 19 گل شدند که ستاره ایرانی با ثبت 4 گل و یک پاس گل، نقش پررنگی در قهرمانی تیمش در لیگ‌کاپ داشت تا شمار قهرمانی‌های نوراللهی به عدد 10 برسد و او در فصل رویایی‌اش همراه با تیم الوحده، موفق شد یک جام دیگر به ویترین افتخارات فوتبالی خود اضافه کند.

منبع فوتبال 360
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار