کدخبر : 8173 تاریخ انتشار :
A

درخشش یک آتش‌نشان در میان مردان آهنین؛ رضا قیطاسی کیست؟

درخشش یک آتش‌نشان در میان مردان آهنین؛ رضا قیطاسی کیست؟

رضا قیطاسی، با ثبت رکورد‌هایی عالی قهرمان مردان آهنین شد.

 به گزارش ورزش 360، با تلاش و رایزنی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، تلاش ها و حمایت کمیته قویترین مردان و همکاری سازمان صداوسیما، مسابقه تلویزیونی مردان آهنین بعد از 6 سال بار دیگر روی آنتن تلویزیون رفت.

این مسابقه که در جزیره کیش ضبط شده بود، در ایام نوروز و شب های ماه مبارک رمضان از شبکه سه و شبکه ورزش سیما پخش شد و مورد استقبال علاقه مندان به ورزش و مردمی که با این برنامه خاطره های زیادی داشتند، قرار گرفت.

در نهایت رضا قیطاسی موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

رده بندی نهایی فینالیست های مردان آهنین به شرح زیر است:

1- رضا قیطاسی

2- علی اکبر جعفری

3- علی فاضلی

4- محمدرضا تازه رو

5- امیر سهرابی

6- مالک جعفری

7- میلاد عباس آبادی

8- محسن مسن آبادی

رضا قیطاسی، ورزشکار همدانی از ۲۳سالگی پای به این عرصه گذاشته و تا امروز افتخارات ملی بسیاری در این زمینه به‌دست آورده است که از آن جمله می‌توان به قهرمانی در هجدهمین دورهٔ مسابقات قوی‌ترین مردان کشور اشاره کرد.

قیطاسی، همچنین، به چندین عنوان بین‌المللی و جهانی رسیده است؛ یک قهرمانی و یک نایب‌قهرمانی در مسابقات قوی‌ترین مردان جهان و نیز کسب رتبهٔ نخست در رقابت‌های جهانی طناب‌کشی از این دست است.

این ورزشکار ترک‌زبان، که اکنون ۳۷ سال دارد و پدر دو فرزند است، با آنچه در این دوره از خود به‌نمایش گذاشت، نشان داد که هنوز هم می‌تواند از مدعیان این عرصه و نامزد کسب عنوان قهرمانی باشد.

با این‌همه، قیطاسی، که از کودکی در فکر کمک به مردم و دستگیری از ایشان بوده است، امروز، همان‌طور که آرزو می‌کرده است، به‌عنوان آتش‌نشان فعالیت می‌کند و برای هم‌وطنان خود غیورانه به آب و آتش می‌زند.

گفتنی است که مجموعهٔ «مردان آهنین»، که در این دوره علی‌رام نورایی اجرای آن را برعهده دارد، هر شب، ساعت ۲۰، از شبکهٔ ورزش پخش شد. در این دوره، ۳۲ مرد، در قالب ۸ گروه ۴نفره، با هم مبارزه کردند.

آخرین سری «مردان آهنین»، که پیشتر تحت عنوان «قوی‌ترین مردان ایران» برگزار می‌شد، سال ۹۷ از تلویزیون پخش شد. رضا جاودانی، مجری مشهدی، بیش از هر کسی اجرای این برنامه را بر عهده داشته است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار