کدخبر : 5909 تاریخ انتشار :
A

ملی‌پوش دوچرخه‌سواری: هیچ‌امکاناتی نداریم

ملی‌پوش دوچرخه‌سواری: هیچ‌امکاناتی نداریم

ملی پوش دوچرخه‌سواری کشورمان گفت: هیچ گونه امکانات‌ و تجهیزاتی نداریم و با این شرایط فاصله مان با کشورهای آسیایی روز به روز بیشتر می‌شود.

به گزارش ورزش 360، آیدین علیاری در خصوص حضور در مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا اظهار داشت: این سومین دوره قهرمانی آسیا بود که شرکت می کردم و آن چیزی که دیدن و مسلم است اینکه رفته رفته فاصله ما در علم تمرین و امکانات‌ و تجهیزات با کشورهای آسیایی بیشتر می‌شود‌. در دو دوره قبل ۲، ۳ مدال کسب کردیم، اما در این دوره هیچ مدالی عایدمان نشد. ما پیست چوبی نداریم و بیشتر در جاده تمرین می‌کنیم و فقط برای نتیجه گیری در پیست حاضر می‌شویم.

وی ادامه داد: کشورهایی مانند چین، کره و ژاپن تخصصی در پیست تمرین می کنند و تمرکز شان روی همین مسابقات است و ۱۰۰ درصد بهتر نتیجه خواهند گرفت. کشوری مانند ژاپن در همه جام های جهانی شرکت می‌کند و مقام می‌آوردند. ملی پوش دوچرخه سواری در مورد اینکه با این وضعیت آینده دوچرخه سواری ایران را چطور می‌بیند، عنوان کرد: اگر این شرایط وجود داشته باشد واقعا دیگر نمی‌توانیم در آسیا مدال بگیریم. یک بخش تمرین، یک بخش امکانات و یک بخش هم مسابقه دادن است که متاسفانه ما هیچ یک از اینها را نداریم. برای همین فاصله ما روز به روز با کشورهای آسیایی بیشتر می‌شود. علیاری ادامه داد: امسال من در ۴ کیلومتر هشتم شدم اما در دوره بعدی شاید دهم یا دوازدهم شوم چرا که کشورهای دیگر آسیایی کار می کنند و روز به روز در حال پیشرفت هستند.

منبع فارس
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار