کدخبر : 3574 تاریخ انتشار :
A

شکست وفایی در اسنوکر جایزه بزرگ جهان

شکست وفایی در اسنوکر جایزه بزرگ جهان

برترین و تنها نماینده اسنوکر حرفه‌ای ایران، بعد از رسیدن به ۱۶ نفر برتر مسابقات جایزه بزرگ جهان باخت.

شکست وفایی در مسابقات اسنوکر جایزه بزرگ جهان

تهران- ایرنا- به گزارش ایرنا، مسابقات اسنوکر گرندپری ۲۰۲۴ (جایزه بزرگ جهان) از ۲۵ دی تا اول بهمن در ورزشگاه مورنینگ ساید در لستر، انگلستان برگزار می شود. برنده این رقابت ۱۰۰ هزار پوند از مجموع جوایز ۳۸۰ هزار پوندی را دریافت خواهد کرد. در این رویداد ۳۲ بازیکن برتر جهان حضور دارند و حسین وفایی، برترین و تنها نماینده اسنوکر حرفه‌ای کشورمان با جایگاه جهانی ۱۹ در این رقابت‌ها حاضر است.

وفایی در نخستین دیدار خود با متئو سلت حریف انگلستانی با جایگاه جهانی ۲۹ روبه‌رو شد. حسین سال گذشته نیز در مسابقات مقدماتی اسنوکر قهرمانی بریتانیا ۲۰۲۳ (یوکی چمپیونشیپ) با این حریف روبه‌رو شده بود و با نتیجه ۶ بر یک او را پشت سر گذاشت. این‌بار اسنوکر باز انگلیسی نمایش بهتری را نشان داد و پس از این که بازی را ۳-۱ عقب افتاده بود، به سختی به تساوی رسید اما در بازی آخر، وفایی با یک بریک +۵۰ توانست میز را جمع کند و بازی را با نتیجه ۴-۳ به نفع خود تمام کند.

وفایی پس از پیروزی در نخستین دیدار با مارک ویلیامز از ولز رو به رو شد. ویلیامز که در جایگاه ۸ جهانی قرار دارد، در مرحله یک شانزدهم، وفایی از دور رقابت‌ها حذف کرد. وفایی چند ماه پیش در آخرین رویارویی خود با ویلیامز در نیمه‌نهایی مسابقات اسنوکر آزاد بریتانیا، با نتیجه ۶ بر ۳ بازی را واگذار کرد و قهرمانی آن دوره را از دست داد.

ویلیامز تاکنون موفق به کسب ۲۴ عنوان قهرمانی در مسابقات رنکینگی شده است و سه عنوان قهرمانی جهان، دو عنوان قهرمانی مسترز و دو عنوان قهرمانی بریتانیا را نیز در کارنامه خود جای داده است.

منبع ایرنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار