کدخبر : 23140 تاریخ انتشار :
A

سکوت وزارت و بی‌خبری فدراسیون از افتضاح رخ‌داده در موج سواری!

سکوت وزارت و بی‌خبری فدراسیون از افتضاح رخ‌داده در موج سواری!

مسابقات جهانی «استند آپ پدل بورد» روزهای ۱۶ تا ۲۲ سپتامبر (۲۶ شهریور تا اول مهر ماه) به میزبانی شهر کپنهاگ در کشور دانمارک برگزار شد.

به گزارش ورزش 360، مسابقات جهانی «استند آپ پدل بورد» روزهای ۱۶ تا ۲۲ سپتامبر (۲۶ شهریور تا اول مهر ماه) به میزبانی شهر کپنهاگ در کشور دانمارک برگزار شد و ورزشکارانی از ۳۹ کشور به رقابت با هم پرداختند. از ایران نیز ۷ ورزشکار در رشته موج‌سواری در دو بخش مردان و زنان شرکت کردند که البته نتایج آنها از سوی فدراسیون انجمن‌های ورزشی اعلام و رسانه‌ای نشد. این اعزام حاشیه‌های بسیار زیادی به دنبال داشت؛ از هتل نامناسب و اقامت در سوئد (به جای دانمارک) گرفته تا اسکان تیم دختران و پسران در یک اتاق در کنار هم!

تصاویری هم منتشر شده که رئیس انجمن در مراسم اختتامیه یکی از سفرهای تیم ملی هنگام توزیع مدال تیم ملی ژاپن با خانم‌های ژاپنی دست داده و در شرایطی با یکی دیگر از تیم‌ها عکس یادگاری گرفته که دست در گردن یک خانم گذاشته اما عباس ناطق‌نوری، رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی در عین ناباوری مدعی شده که ما از وقایع رخ داده بی‌خبریم و نتوانستیم به آن ظرفیت‌های لازم دست پیدا کنیم، چون رشته موج سواری در ایران تازه پا گرفته است!

به‌جز توجیهات فدراسیون، وزارت ورزش و جوانان هم سکوتی عجیب اختیار کرده و خبری از واکنش حراست وزارت، کمیته‌های فرهنگی و یا معاونت ورزش قهرمانی نیست. اساساً مشخص نیست آیا در این سفر پرماجرا و پرحاشیه که هنوز هم به اتمام نرسیده و تیم موج‌سواری به رقابت‌های آسیایی رفته، آیا نماینده‌ای از حراست حضور داشته و این اعزام با موافقت شورای برون‌مرزی بوده یا نه. در صورتی که وزارت در جریان این مسائل بوده و نماینده هم داشته، این سکوت به‌هیچ‌وجه منطقی نیست.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار