کدخبر : 21043 تاریخ انتشار :
A

عکس | برند ساعت‌های گران‌قیمتی که لیونل مسی به دست می‌بندد

عکس | برند ساعت‌های گران‌قیمتی که لیونل مسی به دست می‌بندد

لیونل مسی، ستاره فوتبال جهان، با مجموعه‌ای از ساعت‌های لوکس و گران‌قیمت، نشان داده است که به مد و اکسسوری‌های لوکس نیز علاقه‌مند است.

به گزارش ورزش 360، اسطوره آرژانتینی ۵ ساعت مچی به ارزش ۲.۵ میلیون دلار دارد. «مسی عاشق برند ساعت مچی پتک فیلیپ است»، این گزارش امروز (دوشنبه) نشریه اسپورت اسپانیا از علاقه شدید اسطوره بارسلونا به این برند سوئیسی است.

دارنده ۸ توپ طلای بهترین بازیکن دنیا ۵ ساعت مچی با برند پتک فلیپ با رنگ‌ها و شکل‌های مختلف دارد. اسطوره آرژانتینی همیشه در مراسم‌های مهم با ساعت مچی‌های شیک و گران قیمت حضور پیدا می‌کند که سوژه رسانه‌ها می‌شود.

علاقه به ساعت مچی گران قیمت مختص مسی نیست بلکه دیگر فوتبالیست‌های سرشناس مثل رونالدو نیز به ساعت مچی علاقه زیادی دارند. بر اساس گزارش نشریه اسپانیایی، میانگین قیمت هر ساعت مچی لیونل مسی «۵۰۰ هزار دلار» معادل ۳۰ میلیارد تومان است.

اسپورت گزارش می‌دهد که ساعت مچی مدل ۳۹۷۴ پتک فیلیپ در یک حراجی به قیمت «۲۱ میلیون دلار» فروخته شد که این رقم عنوان گران‌قیمت‌ترین ساعت جهان را اختصاص داد.

2202562_466

2202563_329

منبع فارس
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار