کدخبر : 19261 تاریخ انتشار :
A
خانۀ سینما یا یک فدراسیون ورزشی؟!

جولان سلبریتی‌های سینما در فدراسیون تنیس

جولان سلبریتی‌های سینما در فدراسیون تنیس

3 بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون مدتی است در فدراسیون تنیس رفت و آمد دارند و پست هایی هم به آنها واگذار شده است.

به گزارش ورزش 360، چندی پیش میلاد کی‌مرام، بازیگر سینما و تلویزیون با حکمی از سوی داوود عزیزی، رئیس فدراسیون تنیس به ریاست کمیته تنیس ساحلی این فدراسیون منصوب شد. البته این حکم، امری تازه نبود چرا که پیش‌تر محمدرضا گلزار، دیگر بازیگر سینما و مجری تلویزیونی نیز با حکم عزیزی به عضویت در هیأت‌رئیسه انجمن پَدل (زیرمجموعه فدراسیون تنیس) منصوب شده بود. زمان هم صحبت از حضور امیر جدیدی در تیم ملی تنیس ایران بود.

رویه‌ای که عزیزی در فدراسیون تنیس پیش گرفته رسانه‌پسند و جنجالی، اما بی‌حاصل و بی‌معناست. استفاده از ستاره‌های سینما به‌عنوان سفیر یک برند یا ورزش در تمام جهان امری معقول و تجارتی قانونی است اما این که با ابزار قرار دادن سوپراستارها به فکر بذل‌وبخشش پُست و منصب باشیم، منطقی نیست. شاید دلیل عزیزی برای انتصاب کی‌مرام به ریاست کمیته ساحلی، اهل بندرانزلی بودن او و ساحل داشتن این شهر باشد!

انتصاب‌های بی‌ربط در پست‌هایی تخصصی بدون تردید در کوتاه و درازمدت تأثیر منفی‌اش را بر اهالی اصلی یک کمیته یعنی ورزشکاران خواهد گذاشت. کی‌مرام، جدیدی یا گلزار در حرفه خود بازیگران گران‌قیمت و مهمی هستند اما قرار نیست در تنیس و مدیریت آن هم قوی و صاحب‌سبک باشند. به‌نظر می‌رسد بازی با آتشِ حاشیه و جنجال به مذاق عزیزی خیلی خوش آمده؛ آتشی که در نهایت دامن خودش را هم خواهد گرفت.


 

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار