کدخبر : 18453 تاریخ انتشار :
A

این شما و این نسلِ Z پرافتخار ورزش ایران!

این شما و این نسلِ Z پرافتخار ورزش ایران!

به گواه اکثر کارشناسان و مسئولان کاروان المپیکی ورزش ایران، پسران و دختران کشورمان در آوردگاه بازی‌های المپیک پاریس نهایتاً شانس کسب ۷ تا ۸ مدال داشتند؛ آن هم با اما و اگر و اغماض!

به گزارش ورزش 360، المپیک به آخر نرسیده اما تعداد مدال‌های ایران از عدد ۹ گذشت و ۲ رقمی شد تا ضمن رد پیش‌بینی‌ها، یک رکورد امیدوارکننده هم به ثبت برسد.

۵ مدال از این ۱۱ مدال توسط دهه هشتادی‌ها کسب شده؛ نسل Z پرافتخار ورزش ایران که حالاحالاها توان درخشش و افتخارآفرینی را خواهد داشت. از رحمان عموزادخلیلی که مدالش را قطعی کرده و کاروان را به یازدهمین مدال رسانده تا سعید اسماعیلی و آرین سلیمی که هر ۲ مدال طلا گرفته‌اند و البته، مبینای تاریخ‌نویس و مهمدی بدشانس.

ترکیب سنی کاروان کشورمان منهای چند رشته که اصلاً و ابداً میلی به پوست‌اندازی ندارند، جوان شده و خونی تازه به رگ‌های ورزش ایران جریان داده‌است. با این نسل که هم جوان است و هم پرافتخار، قله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری می‌توان در نورد دید؛ به شرط حمایت، مراقبت و البته مداومت.

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار