کدخبر : 18224 تاریخ انتشار :
A

جزئیات، زمان و اجرای هنرمندان در مراسم اختتامیه المپیک پاریس

جزئیات، زمان و اجرای هنرمندان در مراسم اختتامیه المپیک پاریس

المپیک پاریس ۲۰۲۴ در ۲۶ جولای افتتاح شد و قرار است طی چند روز آینده به پایان برسد.

به گزارش ورزش 360، المپیک پاریس ۲۰۲۴ در ۲۶ جولای افتتاح شد و قرار است طی چند روز آینده به پایان برسد. تیلور سوئیفت، ادل یا گروه واندایرکشن از جمله هنرمندانی هستند که احتمال دارد در اختتامیه اجرا داشته باشند.

زمان مراسم اختتامیه المپیک ۲۰۲۴

مراسم اختتامیه المپیک پاریس ۲۰۲۴ در روز یکشنبه، ۱۱ آگوست برگزار می‌شود و این مراسم برای خداحافظی با تمامی ورزشکاران و هیئت‌های المپیک که به پایتخت فرانسه آمده‌اند، خواهد بود.

این مراسم در استادیوم «استاد دو فرانس»، که میزبان برترین ستارگان دو و میدانی و راگبی بوده، برگزار خواهد شد.

جزئیات مراسم اختتامیه المپیک ۲۰۲۴

در این مراسم، رویدادهای سنتی برجسته‌ای که در اختتامیه المپیک‌ها مرسوم است، همانند دوره‌های قبلی به نمایش گذاشته می‌شود.

همچنین قرار است پرچم‌های کشورها و ورزشکاران به نمایش گذاشته شوند و پرچم المپیک به کمیته سازماندهی المپیک «لس‌آنجلس ۲۰۲۸» در ایالات متحده آمریکا تحویل داده شود.

طبق سنت‌های المپیک، مراسم اختتامیه باید بازتاب‌دهنده جنبه‌هایی از تمدن‌های کشور میزبان فعلی فرانسه و کشور میزبان بعدی آمریکا باشد.

آنی هیدالگو، شهردار پاریس، پرچم المپیک را به شهردار لس‌آنجلس، کارن باس، تحویل خواهد داد.

تونی استانگه، رئیس کمیته سازماندهی المپیک پاریس ۲۰۲۴ اعلام کرد: «کارگردان توماس جولی با همکاری تیم‌هایی که مسئول برگزاری جشن‌های مربوط به پاریس ۲۰۲۴ هستند، بر مراسم اختتامیه نظارت خواهد داشت، تا این مراسم را به یک نمایش شگفت‌انگیز و ابتکاری تبدیل کنند.»

توماس جولی همانند مراسم افتتاحیه به عنوان مسئول اصلی اختتامیه خواهد بود و این مراسم شامل «نمایش‌های بصری، رقص، حرکات آکروباتیک و حضور اپرا» خواهد بود.

برنامه مراسم اختتامیه شامل داستانی خواهد بود که در آن بازی‌های المپیک ناپدید می‌شوند، اما شخصی خاص خواهد آمد و آن‌ها را پیدا خواهد کرد.

در همین راستا، دو گروه موسیقی فرانسوی Phoenix و Air در مراسم اختتامیه المپیک پاریس ۲۰۲۴ که روز یکشنبه آینده برگزار می‌شود، اجرا خواهند داشت.

همچنین، رقصنده فرانسوی، آرتور قادری، با اجرای یکی از بخش‌های ویژه خود در این مراسم حضور خواهد داشت و بخشی از برنامه جشن اختتامیه المپیک پاریس ۲۰۲۴ را تشکیل خواهد داد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار