کدخبر : 17874 تاریخ انتشار :
A

ماجرای کارتن خوابی توماس چکان قهرمان خوش تیپ المپیک

ماجرای کارتن خوابی توماس چکان قهرمان خوش تیپ المپیک

توماس چکان، شناگر ایتالیایی و برنده مدال طلای المپیک، پس از اعتراض به شرایط دهکده المپیک در پاریس، در پارکی در حال چرت زدن دیده شد.

به گزارش ورزش 360، چکان که این هفته در مسابقه ۱۰۰ متر کرال پشت مردان طلا گرفت، گفته بود که «خوابیدن در شب و بعدازظهر در محل اقامت ورزشکاران بسیار سخت است» و این شرایط امسال نتوانسته رضایت ورزشکاران را جلب کند.

او گفت: «در دهکده المپیک تهویه مطبوع وجود ندارد، هوا گرم است و غذا بد. بسیاری از ورزشکاران به همین دلیل جابجا می‌شوند. این نه بهانه است و نه عذر، بلکه واقعیتی است که شاید همه از آن آگاه نباشند.»

چکون افزود: «معمولاً وقتی در خانه هستم، همیشه بعدازظهرها می‌خوابم. اینجا واقعاً با گرما و سر و صدا مشکل دارم.»

48

اکنون تصویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، نشان می‌دهد که چکان برای استراحت به اقدامی عجیب متوسل شده است. حسین علی‌رضا، قایقران عربستان سعودی، چکان را در حال چرت زدن روی حوله‌ای در پارک مشاهده کرد و تصویری از این صحنه عجیب را در اینستاگرام منتشر کرد. هنوز مشخص نیست که این تصویر قبل یا بعد از حذف چکان و تیم ایتالیا از مسابقات مقدماتی ۴×۱۰۰ متر مردان گرفته شده است.

این شناگر ۲۳ ساله به همراه کوکو گاوف، آریان تیتماس و اسیا تواتی به شرایط اقامتی که توسط سازمان‌دهندگان المپیک پاریس فراهم شده، اعتراض کرده‌اند. پس از دفاع از مدال طلای المپیک خود در مسابقه ۴۰۰ متر آزاد، تیتماس، شناگر استرالیایی، احساس کرد که اگر در محل اقامت بهتری اسکان داشت، می‌توانست رکورد جهانی را بشکند.

او در مصاحبه‌ای پس از مسابقه گفت: «احتمالاً روز من نبود، اما زندگی در دهکده المپیک کار را سخت می‌کند. این وضعیت قطعاً برای ثبت عملکرد عالی ساخته نشده است.»

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار