کدخبر : 17597 تاریخ انتشار :
A

معرفی جذابترین و خوش‌تیپ‌ترین ورزشکاران المپیک ۲۰۲۴ پاریس

معرفی جذابترین و خوش‌تیپ‌ترین ورزشکاران المپیک ۲۰۲۴ پاریس

همزمان با آغاز بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، توجه بسیاری به سوی ورزشکارانی جلب شده که علاوه بر مهارت‌های ورزشی، با زیبایی خود نیز خبرساز شده‌اند.

به گزارش ورزش ۳۶۰، این رویداد که گرم‌ترین المپیک تاریخ است، میزبان ستارگانی است که نه تنها در میدان رقابت، بلکه در فضای مجازی نیز می‌درخشند.

آلیسا اشمیت

آلیسا اشمیت، دونده ۲۵ ساله آلمانی، با لقب "جذاب‌ترین ورزشکار جهان" و بیش از ۷ میلیون دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی، یکی از چهره‌های شاخص این المپیک است. او که در دوی امدادی ۴x۴۰۰ متر مختلط شرکت می‌کند، پیش از این مدال نقره مسابقات قهرمانی اروپا زیر ۲۰ سال را کسب کرده است.

توماس چکون

این قهرمان مرد شنای کرال پشت ایتالیایی پیش از این به دلیل ظاهرش در المپیک 2024 پاریس، به دلیل نشان دادن عضلات شکم با خط V در زیر پیراهن ایتالیایی خود معروف شده بود. چکون بعد از کسب قهرمانی مشهورتر هم شد و در ایران نیز طرفداران خاص خود را پیدا کرد!

مولی کادری

مولی کادری، ورزشکار ۲۴ ساله بریتانیایی در رشته پرش با نیزه، با رکوردشکنی اخیر خود و پرش ۴.۹۲ متری، به عنوان یکی از شانس‌های اصلی کسب مدال طلا به پاریس می‌رود. او با ۲۸۲ هزار دنبال‌کننده در اینستاگرام، تصاویر جذابی از خود در لباس‌های مختلف به اشتراک می‌گذارد.

ناتالیا کاچمارک

ناتالیا کاچمارک، دونده ۲۶ ساله لهستانی، با سابقه کسب مدال طلا و نقره در المپیک توکیو، امیدوار است در پاریس نیز بدرخشد. او که رکورد ملی لهستان را در دوی ۴۰۰ متر در اختیار دارد، ۱۳۷ هزار دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد.

آرماند دوپلانتیس

رشته پرش با نیزه هرگز به عنوان یک ورزش محبوب شهرت نداشته است، اما ورزشکار مرد سوئدی آرماند دوپلانتیس باعث شده تا این رشته نیز بر سر زبان‌ها بیفتد! این مرد 24 ساله آمریکایی که با نام "موندو" شناخته می‌شود، یکی از محبوب‌ترین ورزشکاران Vogue Scandinavia است که اخیرا در کنار نامزد خود، Desiré Inglander، عکس‌های مشترکی گرفته ‌اند.

لوانا آلونسو

لوانا آلونسو، شناگر ۲۰ ساله پاراگوئه‌ای، با خالکوبی حلقه‌های المپیک روی بدنش، آماده دومین حضور خود در بازی‌های المپیک است. او که در سن ۱۱ سالگی شنا را آغاز کرده، در بازی‌های جوانان آمریکای جنوبی ۲۰۲۲ سه مدال طلا کسب کرد.

کتی مون

کتی مون، قهرمان پرش با نیزه آمریکایی، پس از غلبه بر افسردگی پس از المپیک و مصدومیت اخیر، با انگیزه‌ای مضاعف راهی پاریس شده است.

لئون مارشان

فرانسه امسال با وجود ورزشکاران خوش‌تیپ و با استعداد در ترکیب خود، طرفداران را ناامید نمی کند. این شامل لئون مارشان، شناگر ۲۲ ساله فرانسوی است که تحت نظر مربی سابق مایکل فلپس، باب بومن توانست قهرمان المپیک شود. کار بزرگ مارشان شکستن رکورد مایکل فلپس افسانه‌ای بود. مارشان نیز جزو ورزشکاران خوش‌تیپ این دوره از رقابت‌ها قرار گرفته است.

آلیشا نیومن

آلیشا نیومن، ورزشکار ۳۰ ساله کانادایی رشته پرش با نیزه، از المپیک ۲۰۱۶ ریو تا کنون در این رقابت‌ها درخشیده و امیدوار است به این درخشش خود ادامه دهد.

این ورزشکاران نه تنها با عملکرد ورزشی خود، بلکه با حضور پررنگ در شبکه‌های اجتماعی، توجه رسانه‌ها و طرفداران را به خود جلب کرده‌اند. آنها نشان می‌دهند که ورزش حرفه‌ای در عصر دیجیتال، تنها محدود به میدان مسابقه نیست و جذابیت‌های بصری نیز نقش مهمی در محبوبیت ورزشکاران ایفا می‌کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار