کدخبر : 17483 تاریخ انتشار :
A

شگفتی در المپیک پاریس؛ فینال تنیس روی میز بدون ورزشکار چینی

شگفتی در المپیک پاریس؛ فینال تنیس روی میز بدون ورزشکار چینی

برای اولین‌بار از المپیک 2004 آتن، فینال تنیس روی میز انفرادی ‌مردان بدون ورزشکاری از چین برگزار می‌شود. ‌

به گزارش ورزش 360، امروز در رقابت‌های تنیس روی میز المپیک ‌‌2024 پاریس اتفاقی تاریخی رخ داد. وانگ چوکین، شماره یک دنیا و ‌ستاره اصلی تنیس روی میز چین، به شکلی شگفت‌انگیز از دور ‌یک‌هشتم نهایی حذف شد.

کسی که این شگفتی را رقم زد ترولز مورگارد 22 ساله از سوئد بود. در ‌آره‌نا پاریس او موفق شد وانگ را شکست دهد تا بزرگترین شگفتی ‌این دوره از رقابت‌های تنیس روی میز المپیک رقم بخورد.

مورگارد که در رنک جهانی رتبه 26 را دارد و موفق شد رنک اول دنیا را ‌شکست بدهد بعد از این کار بزرگ گفت: "کاملا شوکه هستم. واقعا ‌احساس می‌کنم مریض شده‌ام. این بزرگترین کاری است که در همه ‌عمرم انجام داده‌ام. بردن بازیکن شماره یک دنیا در المپیک، از این ‌بهتر امکان ندارد".

‌وانگ، ستاره بزرگ تنیس روی میز هم به اندازه حریف سوئدی‌اش ‌شگفت‌زده بود و گفت: "کنترل احساساتم را تا حدودی از دست ‌دادم".

وانگ که شب گذشته در رقابت‌های مختلط موفق به کسب مدال طلا ‌شده بود به اتفاق عجیب در جریان مسابقه امروز اشاره کرد. زمانی که ‌به شکل تصادفی یک عکاس راکت او را تخریب کرد. وانگ گفت: "‌متوجه نمی‌شوم یک عکاس چطور می‌تواند چنین کاری بکند". بعد از ‌این حادثه وانگ با راکت یدکی به مبارزه ادامه داد. ‌

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار