کدخبر : 17403 تاریخ انتشار :
A

نبرد حساس ایران و آمریکا؛ امید به کسب اولین مدال در المپیک 2024

نبرد حساس ایران و آمریکا؛ امید به کسب اولین مدال در المپیک 2024

ورزشکاران ایرانی در روز پنجم المپیک‌ در پنج رشته به مصاف رقبای خود می روند.

به گزارش ورزش 360،در حالى که شرق آسیایى ها صدر جدول مدال هاى المپیک ۲۰۲۴ پاریس را قبضه کرده اند، کاروان ایران همچنان در روزهایی که خبری در رشته های پرمدالش نیست، در رشته ای همچون شمشیربازی در انتظار کسب مدال است. 

در‌ روز پنجم مسابقات المپیک، کاروان ایران در چهار‌ رشته قایقرانی، شمشیربازی، تیروکمان و‌ تنیس روی میز‌ نماینده دارد. بدون شک‌‌ پرامیدترین رشته در این روز شمشیربازی است که در بخش تیمی‌ پای به میدان‌‌ خواهد گذاشت. این تیم‌ که در بخش انفرادی به توفیقی دست‌ پیدا نکرد، آخرین شانس خود را در بخش تیمی دنبال می کند، جایی که باید در یک جدال فوق حساس برابر آمریکا بایستد.

از سوی دیگر جدال جذاب ژاپن، چین و استرالیا در صدر جدول مدال ها نیز‌ ادامه خواهد داشت و باید دید سامورایی ها می توانند جایگاه خود را حفظ کنند یا خیر.

علی پاکدامن، فرزاد باهر، محمد رهبری و محمد فتوحی ترکیب تیم ملی شمشیربازی ایران را در بازی با آمریکا تشکیل می دهند که از ساعت ۱۵ آغاز خواهد شد.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار