کدخبر : 17382 تاریخ انتشار :
A

بالاخره یک نفر از لباس کاروان ایران حمایت کرد: محمد مایلی کهن!

بالاخره یک نفر از لباس کاروان ایران حمایت کرد: محمد مایلی کهن!

با گذشت چند روز از المپیک همچنان بازار اظهارنظر درباره‌ی لباس کاروانم ایران داغ است.

ورزش ۳۶۰ - کاروان ایران در المپیک پاریس با لباسی عجب رژه رفت. لباسی ساده و بدون هیچ‌گونه المان و نماد خاصی از ایران که بدون رونمایی رسمی به یکباره در روز رقابت‌ها بر تن ملی‌پوشان ایرانی دیده شد.

به گزارش ورزش ۳۶۰، بعد از این رونمایی یکباره و ناگهانی بود که موج انتقادها به این لباس شکل گرفت و حتی کار به جایی رسید که در چند نوبت در صداوسیما این لباس مورد انتقاد قرار گرفت و با لباس کادر درمان مقایسه شد. 
بعد از این انتقادات بود که مهسا جاور، ملی‌پوش قایقرانی ایران در یک ویدئوی کوتاه و جنجالی از پاریس منتقدان را «بی‌فرهنگ»  خواند. خیلی زود اما مشخص شد که خانم جاور سفیر برند کمپانی تولید کننده لباس‌ها هستند و بعد هم او مجبور به عذرخواهی شد و اعلام کرد که لباس‌ها در شان ورزشکاران ایران نبود.

با داغ ماند بازار اظهار نظر درباره‌ی لباس‌ها اما نهایتا یک خامی برای این ایده کمیته ملی المپیک پیدا شد. محمد مایلی کهن امروز در گفت‌وگو با اطلاعات انلاین در حمایت از این لباس‌ها گفت: «گفتند به دلیل پزشکان و پرستاران عزیز این لباس تعیین شد. یکسری شاید عده‌ای نپسندند. همیشه همین بوده است. من کمتر دیده ام ایرادی نگیرند. وقتی هدف از انتخاب را عنوان می‌کنند می‌بینیم هدف بدی نبوده است. به نوعی احترام به عزیرانی بود که جان خود را در کرونا از دست دادند، ولی می‌شد در کنار آن طرح‌های خیلی بهتری هم از نمادهای کشورمان داشته باشند».

به نظر می‌رسد ظرف چند روز آینده و در پی نتیجه یا عدم نتیجه‌گیری ملی‌پوشان ایرانی در المپیک موضوع لباس‌ها به دست فراموشی سپرده شود و به این ترتیب کمیته ملی المپیک با اتخاذ سیاست سکوت در برابر این همه انتقاد با خیایل اسوده از چالش عبور کند. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار