کدخبر : 17378 تاریخ انتشار :
A

دختر ملی پوش ایرانی که از پاریس به تهران بازنگشت کیست؟

دختر ملی پوش ایرانی که از پاریس به تهران بازنگشت کیست؟

رقابت‌های المپیک تازه شروع شده است اما با پایان کار برخی رشته‌ها اولین گروه ورزشکاران به ایران بازگشتند.

ورزش ۳۶۰ - برخلاف دور قبلی رقابت‌های المپیک که روزهای نخست آن با یک طلای غیرمنتظره در تیراندازی برای ایران همراه بود در این دوره از رقابت‌های المپیک تیراندازه‌های ایرانی کاری از پیش نبردند و تا اینجای کار بدون کسب مدال به کارشان پایان دادند. 

به گزارش ورزش ۳۶۰، از آنجایی که این گروه از ورزشکاران خیلی زودتر از بقیه به محل برگزاری رقابت‌ها و دهکده‌ی المپیک اعزام شده‌ بودند حالا زمان بازگشت‌شان فرا رسیده و با پایان کار بخشی از این ورزشکاران در المپیک اولین گروه از آن‌ها به ایران بازگشته است.

از جمله ورزشکارانی که باید در این روز به کشور باز می‌گشتند می‌توان به اعضای تیم تفنگ ۱۰ متر ایران اشاره کرد که با کسب مقام بیست و ششم کارشان در المپیک پایان یافته بود. این تیم شامل دو ورزشکار زن به نام‌های فاطمه امینی و شرمینه چهل امیرانی بود که یک مربی زن هم آنها را همراهی می‌کرد.

اگرچه امروز باید اعضای این تیم هر سه به ایران باز می‌گشتند اما بنا به گزارش رسانه‌ها  شرمینه چهل امیرانی امروز به ایران بازنگشته و تنها دو نفر از اعضای این تیم به ایران رسیدند. در این باره گفته می‌شود که از نظر قانونی مشکلاتی برای اسلحه‌ی مسابقه شرمینه چهل امیرانی رخ داده که موجب شده او بیشتر در پاریس بماند.

گفته می‌شود چهل امیرانی به دلیل نداشتن گارانتی سلاح خود مجبور به ماندن در پاریس شده است. او قرار است پس از برطرف شدن گارانتی سلاحش در روزهای آینده به همراه محمد بیرانوند و نریمان نیکخو به کشور بازگردد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار