کدخبر : 17358 تاریخ انتشار :
A

جنجال دختر بیل گیتس در المپیک پاریس

جنجال  دختر بیل گیتس در المپیک پاریس

شاید باورتان نشود ولی حضور دختر بیل گیتس در المپیک پاریس موجی از اعتراضات را در یک کشور خاورمیانه‌ای به همراه داشت.

ورزش ۳۶۰ - کاروان ورزشی مصر در المپیک پاریس و در رشته‌ی سوارکاری تنها یک نماینده دارد. اما حضور همان نماینده هم جنجالی شده است.

به گزارش ورزش ۳۶۰، از زمانی که لیست همراهان نایل ناصر، تنها سوارکار مصری المپیک پاریس در رسانه‌های این کشور منتشر شده موجی از اعتراضات فضای مجازی و رسانه‌های مصر را در برگرفته است. 

ماجرا از این قرار است که آقای ناصر برای حضور در المپیک پاریس ۱۰ نفر همراه با خود به این کشور آورده است. از جمله اینکه یکی از همراهان جنیفر گیتس دختر بیل گیتس مشهور است که از قضا همسر سوارکار مصری هم هست.

از آنجایی که نایل ناصر ساکن امریکاست و ۱۰ همراه از آمریکا با خود به پاریس برده رسانه‌های مصری به این ماجرا واکنش نشان داده و خواستار پاسخگویی مسئولان درباره‌ی این سفر شبه خانوادگی به همراه همسر و سایر نزدیکان به پاریس شده‌اند. 

مقامات مصری البته خیلی زود در بیانه‌ای اعلام کردند که آنها تنها هزینه‌های اقامت ورزشکار و مربی او را پرداخت کرده‌اند و سایر موارد به هزینه شخصی خود ناصر صورت گرفته است. به این ترتیب هرگونه پرداخت هزینه برای دختر بیل گیتس را رد کردند. 

آنها همچنین اعلام کردند که اسامی همراهان نایل ناصر برای دریافت مجوز ورود به دهکده بازی‌ها از سوی این کمیته به برگزارکنندگان اعلام شده و این مسئله هیچ بار مالی برای دولت مصر ندارد. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار