کدخبر : 17355 تاریخ انتشار :
A

زنگ‌خطر برای کاروان ایران در المپیک 2024

زنگ‌خطر برای کاروان ایران در المپیک 2024

کاروان ایران در پایان روز چهارم خود در المپیک 2024 بسیار دور از انتظار ظاهر شده و هیچ دستاورد بزرگی جر مهدی الفتی نداشته است.

به گزارش ورزش 360، بدون تعارف اگر بخواهیم درباره عملکرد نمایندگان کاروان ایران در ۴ روز ابتدایی المپیک ۲۰۲۴ پاریس سخن بگوئیم، چیزی جز شکست یا ناکامی عایدمان نشده. البته که اکثر کارشناسان بر شرایط دشوار و سطح بسیار بالای المپیک واقفند اما عموم مردم که ورزش را دنبال می‌کنند، شاید چنین باوری نداشته و انتظارات دیگری از کاروان کشورمان داشتند.

تصاویر ثبت‌شده از لحظه شکست نمایندگان کشورمان نمایان‌گر فشار بسیار زیادی است که آنان تحمل می‌کنند؛ این مسئله قابل کتمان نیست اما نتایج روزهای اخیر فقط و فقط باعث افزایش فشار بر سایر رشته‌های مدال‌آور برای ایران -مخصوصاً کشتی- شده که نمایندگان ما در روزهای پایانی المپیک به روی تشک خواهند رفت.

اگر چه تاکنون نتایج خوبی کسب نشده، حواشی بر متن پیروز بوده‌اند و شاید نمایندگان ایران می‌توانستند نمایش بهتری را هم از خود برجای بگذارند اما نباید تمام فشارها را بر دوش کشتی یا وزنه‌برداری گذاشت؛ افزایش فشار و انتظارات در نهایت تراژدی المپیک ۲۰۲۰ توکیو را تکرار می‌کند؛ با تلخی بیش‌تر.

 

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار