کدخبر : 17190 تاریخ انتشار :
A

عکس | جدیدترین سوتی فرانسه در المپیک 2024

عکس | جدیدترین سوتی فرانسه در المپیک 2024

در یک اشتباه عجیب در بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴، مکاره‌نا سبایوس، شناگر آرژانتینی، با پرچم چین معرفی شد.

به گزارش ورزش 360، سبایوس که اولین شناگر آرژانتینی‌ای است که پس از ۲۰ سال به نیمه‌نهایی المپیک راه یافته، در مراسم معرفی‌اش در آغاز این مرحله، با پرچم اشتباه مواجه شد.

این اشتباه در حالی رخ داد که سبایوس در مسابقات ۱۰۰ متر قورباغه به نیمه‌نهایی راه یافت و با زمان ۱:۰۶.۸۹ دقیقه در رده شانزدهم قرار گرفت. این خطا باعث واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی شد و بسیاری از کاربران به این اشتباه اشاره کردند.

طبق گزارش‌های منتشر شده در سایت‌های آرژانتینی، چنین اشتباهی در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک نیز رخ داده بود که پرچم المپیک به صورت وارونه برافراشته شد.

مکاره‌نا سبایوس در مصاحبه‌ای با رسانه‌های آرژانتینی گفت:«این اشتباه باعث تعجب من شد، برایم عجیب بود که پرچم خودمان را ندیدم اما تمرکز من همچنان بر روی مسابقات است و امیدوارم بتوانم بهترین عملکرد خود را ارائه دهم.»

photo_2024-07-29_01-03-13

3 اشتباه عجیب قبلی در المپیک 2024

بعد از اینکه هیئت کره جنوبی در جریان مراسم افتتاحیه به عنوان کره شمالی معرفی شد و پرچم المپیک برعکس آویخته شد، روز گذشته قبل از بازی بسکتبال سودان مقابل پورتوریکو، برگزارکنندگان سرود ملی را اشتباه اجرا کردند.

photo_2024-07-28_16-56-31

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار