کدخبر : 1634 تاریخ انتشار :
A

اگر 10% امکانات حدادی را داشتم طلای المپیک می‌گرفتم!

اگر 10% امکانات حدادی را داشتم طلای المپیک می‌گرفتم!

قهرمان بازی‌های آسیایی هانگژو اعتقاد دارد اگر فقط 10 درصد امکانات حدادی را داشت می‌توانست طلای المپیک را کسب کند.

به گزارش ورزش 360، حسین رسولی، در واکنش به کنار گذاشته شدنش از تیم ملی گفت: متاسفانه خیلی راحت من را حذف کردند. دلم برای آن همه زحمتی که در اردوها کشیدم تا بتوانم به مدال المپیک برسم می‌سوزد.

وی ادامه داد: مطمئن باشید اگر فقط 10 درصد کاری که برای احسان حدادی کردند برای من انجام می‌شد مدال طلای المپیک را کسب می‌کردم. برای بازی‌های آسیایی در بدترین شرایط رفتم و حتی بخاطر دارم غذای درست و حسابی نداشتم ولی موفق شدم مدال طلای این بازیها را به دست بیاورم اما مشاهده می‌کنید که خیلی راحت کنار گذاشته شدم. من همیشه از گوشت و خونم برای دوومیدانی کشورم مایه گذاشتم چون عضوی از این خانواده هستم.

قهرمان پرتاب دیسک بازی‌های آسیایی هانگژو در مورد عدم همکاری مربی تیم ملی با فدراسیون دوومیدانی هم اظهار کرد: هادی سپهرزاد هم از اتفاقات اخیر ناراحت است چون با او هم قراداد امضا نکردند. تصمیم داشت در این صورت با گل گهر سیرجان همکاری کند که فکر می‌کنم این کار را هم انجام داده است و پیگیر قراردادش با باشگاه گل گهر است. با این شرایط حتی من دیگر مربی هم ندارم که بخواهم با آن تمرین کنم.

این دوومیدانی کار کشورمان درخصوص جلسه با مسئولان فدراسیون برای حل این مشکلات توضیح داد: حداقل 10 جلسه برای یک کفش در فدراسیون داشتیم هر سریع در جلسه مبینی اظهار کرد که مشکل حل شده است ولی همین که به اتاقم برگشتم خبر رسید که فعلا اتفاقی نیافتاده است. من دیگر واقعا خجالت می کشم در این رابطه صحبت کنم.

وی افزود: زمانی که افشین داوری آمد ما در حال آماده سازی برای بازیهای آسیایی بودیم و چون او خودش زمانی در این رشته حضور داشته و حتی مدال المپیک حدادی هم درزمان او به دست آمده ما را درک می کرد.علاوه بر این قول هایی هم به ما داد که بعد از بازیهای آسیایی پیگیر بود ولی چون تغییرات در فدراسیون رخ داد کارها نیمه تمام ماند. مبینی هم آمد ما مجبور به توضیح بودیم که حتی او هم گفت به تمام قول‌های داده شده عمل خواهد کرد اما همه انها فقط در حد حرف بود.

رسولی در واکنش به اینکه پدرش همیشه حامی او بوده گفت: طبیعی است که پدرم هم از این اتفاق ناراحت شد و حتی پیشنهاد کرد به خانه برگردم و تنها تمرین کنم و حتی به من توصیه کرد که مصاحبه هم نکنم. امیدم به مسئولان ورزش است که به این مسئله ورود کنند و از سران فدراسیون بپرسند که چرا یک ورزشکار تاپ و مدال آور بخاطر درخواست امکانات باید از تیم ملی حذف شود.

وی در پایان گفت: هدف من حضور در فینال المپیک بود که اگر شرایط درست شود باز هم می توانم به آن هدف امیدوار باشم ولی با ادامه این شرایط نهایتا بتوانم فقط ورودی المپیک را کسب کنم.

منبع برنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار